Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

Hisko Hulsing

Zeer vriendelijke en klantgerichte medewerkers. Het plaatsen van onze airco is heel goed verlopen. Ook toen bij plaatsing bleek dat de buitenunit een fabricage fout bevatte, werd er binnen een... Zeer vriendelijke en klantgerichte medewerkers. Het plaatsen van onze airco is heel goed verlopen. Ook toen bij plaatsing bleek dat de buitenunit een fabricage fout bevatte, werd er binnen een aantal dagen een nieuwe geplaatst.

Goede deskundigheid. Goed advies bij ons thuis, bij inventarisatie van onze wensen en mogelijkheden. Makkelijk telefonisch te bereiken. Goede beantwoording en afhandeling van onze vragen.

Meer duidelijkheid bij het aanbieden van acties. Wij konden gebruik maken van een actie 5 jaar gratis onderhoud. Toch kregen wij na enige tijd een mail met een vraag naar het afsluiten van een... Meer duidelijkheid bij het aanbieden van acties. Wij konden gebruik maken van een actie 5 jaar gratis onderhoud. Toch kregen wij na enige tijd een mail met een vraag naar het afsluiten van een onderhoudspakket. Na telefonisch contact is dit recht gezet.

J. Noorveld

Vlotte snelle prijsvriendelijke levering en plaatsing airco

Goed bereikbaar en meedenkend

slangen buiten zouden wat meer uit het zicht kunnen en zwart valt minder op

Klimate

Prima bedrijf.

Afspraken omtrent levertijden

Gaten dichtmaken die voor de doorvoer van de benodigde koelleidingen nodig zijn.

W.J.M. Kosters

Offerte en plaatsing airco naar volle tevredenheid.

kwaliteit uitstekend

nvt

Frans Pijpers

Positief

Goede terugkoppeling bij twijfel en of vragen. Nette en prettige service. Alles goed geregeld , informatieve website, van offerte tot bevestiging en installatie.

Ik dacht dat er altijd een aan-uit schakelaar bij de buitenunit zou moeten zijn ivm veiligheid tijdens service. Dit bleek niet nodig te zijn bij onze aansluiting.

Martijn

Het eindresultaat is een prima werkende airconditioner, al kende de weg ernaartoe de nodige hobbels. De installatie duurde door enkele verkeerde leveringen in totaal vijf maanden, en helaas zijn er... Het eindresultaat is een prima werkende airconditioner, al kende de weg ernaartoe de nodige hobbels. De installatie duurde door enkele verkeerde leveringen in totaal vijf maanden, en helaas zijn er tijdens de installatie enkele beschadigingen aan ons huis opgetreden. Inmiddels zijn daar nette afspraken over gemaakt, maar uiteraard hadden we het liever anders gezien.

Er van uit gaande dat het in 90% van de gevallen wél goed gaat, op basis van de kwaliteit van de uiteindelijke oplevering, een krappe aanbeveling.

Uiteindelijk een prima werkende en goed afgewerkte airconditioner van hoge kwaliteit geplaatst. We hebben de nodige werknemers over de vloer moeten hebben, en over het algemeen ook nette en kundige... Uiteindelijk een prima werkende en goed afgewerkte airconditioner van hoge kwaliteit geplaatst. We hebben de nodige werknemers over de vloer moeten hebben, en over het algemeen ook nette en kundige vakmensen.

Het proces en de communicatie kan zeker beter. Monteurs klaagden hier ter plekke over het materiaal waarmee ze op pad waren gestuurd en lieten de werkplek vuil en beschadigd achter. Afdelingen... Het proces en de communicatie kan zeker beter. Monteurs klaagden hier ter plekke over het materiaal waarmee ze op pad waren gestuurd en lieten de werkplek vuil en beschadigd achter. Afdelingen leken over en weer niet van elkaars afspraken te weten.

Martijn Boone

Vanwege de verbouwing moesten we even snel schakelen zodat de leidingen weggewerkt konden worden in de nieuw te plaatsen wandjes. De volgende dag konden er al 2 monteurs komen! Goed geregeld.

Rechtstreekse lijnen en goede service.

Marieke Wouters

Goede service

fijne mensen, goede uitleg

Rob

Goede service

Geeft goed advies en goede after sales. Zojuist met hun gebeld, ze nemen uitgebreid de tijd voor je.

Rick de Graaf

Goed contact en goed advies, de adviseur neemt de tijd en stuurt je in de juiste richting zonder dat je het gevoel krijgt dat je iets wordt aangesmeerd.

Advies, installatie

Schoonmaken en opruimen tijdens een meerdaagse installatie