Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

Prolimax B.V.

Snelle installatie en goede service

goede communicatie

nog niet gevonden

M.Slaager

Goede uitleg van het kantoor personeel. Vriendelijk personeel die de airco.s komen plaatsen.Werken zeer netjes en komen hun afspraak na.alles word netjes aangesloten en de rommel die ze maken word... Goede uitleg van het kantoor personeel. Vriendelijk personeel die de airco.s komen plaatsen.Werken zeer netjes en komen hun afspraak na.alles word netjes aangesloten en de rommel die ze maken word netjes opgeruimd

Goed contact met de klant tijdens het plaatsen van de airco.s

Geen verbeterende punten

M. Venema

Na het indienen van het aanvraagformulier ontving ik verschillende offertes van de door mijn aangevraagde systemen. Een van de offertes beantwoordde aan mijn behoefte, waardoor ik besloot deze... Na het indienen van het aanvraagformulier ontving ik verschillende offertes van de door mijn aangevraagde systemen. Een van de offertes beantwoordde aan mijn behoefte, waardoor ik besloot deze aanvaarden. De plaatsing kon binnen 3 tot 5 weken plaatsvinden, het werden er 3. Perfect geplaatst, op een andere plaats dan ik in gedachten had, maar zo hangt de binnenunit beter en dichterbij de buitenunit. Al met al prima geleverd en keurig geïnstalleerd. De communicatie over de offerte en de afspraak tot plaatsing verliep prima. De airco koelt prima en maakt heel weinig geluid. Kortom voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Veel communicatie, keurige status updates, duidelijke offerte.

Bij het indienen heb ik gebruik gemaakt van een formulier, waarin alle belangrijke punten voor een offerte alsook de plaats waar de airco en de buitenunit geplaatst moesten worden bijgesloten. Dus... Bij het indienen heb ik gebruik gemaakt van een formulier, waarin alle belangrijke punten voor een offerte alsook de plaats waar de airco en de buitenunit geplaatst moesten worden bijgesloten. Dus ook foto’s. Wat schetste mijn verbazing dat ik nogmaals alles op moest geven inclusief de foto’s bij de belafspraak met de planning/monteur. Alle gegevens waren toch al aanwezig?

Carmen van Lamsweerde

Heel prettig.

De toegankelijkheid zowel fysiek als telefonisch.
Uitgebreide info in de showroom, geen vraag te veel of lastig om uit te zoeken, top !
Bereidwillig in advies en oplossingen.

Vooralsnog niet.

Poelen

Een erg net en professioneel bedrijf zoals je behandeld wil worden die meedenken in oplossingen om de airco zo goed mogelijk te laten werken en netjes in te bouwen

Oplossing gericht

De uitleg van het montage team kan beter

Paul van der Hoek

Misschien ging niet alles foutloos, maar de fijne mensen en het warme contact maakte het ruimschoots goed!

Klantvriendelijk

Het zou handig zijn als de monteur meer kennis van het product zou hebben.

Greg Janssen

Wij hebben gelukkig een aircosysteem bij Klimate aangeschaft. Waarom? Zeer goede service en medewerking tijdens het gehele traject vanaf bij offerte aanvraag tot en met de aftersales.... Wij hebben gelukkig een aircosysteem bij Klimate aangeschaft. Waarom? Zeer goede service en medewerking tijdens het gehele traject vanaf bij offerte aanvraag tot en met de aftersales. Prijs-kwaliteitverhouding is goed, snelle levering en bekwame monteurs!

Klimate stelt klant voorop en dat merk je !

John Snaphaan

Kundig, snel en vriendelijk

Communicatie en snelheid

Afstemmen met elkaar bij ziekte

E Grootjans

Zeer goede ervaring met KliMate.
Ze kwamen met een duidelijke offerte en konden snel leveren. Zeer professioneel geplaatst door de vakkundige monteurs

Communicatie. Snelheid van levering.
Meedenken met de klant

Geert-Jan Meerveld

Snel en servicegericht handelen, kwaliteit van installatie kan netter en beter

Snelheid van handelen, contact en advies vooraf. Ook service en aftersales zijn goed en netjes

Installatie werd snel gedaan waarbij ik het gevoel kreeg dat het niet netjes werd gedaan. Dit blijkt onder andere uit schroeven en ander materiaal dat na installatie op de vloer achterbleef. Ook... Installatie werd snel gedaan waarbij ik het gevoel kreeg dat het niet netjes werd gedaan. Dit blijkt onder andere uit schroeven en ander materiaal dat na installatie op de vloer achterbleef. Ook bleek de installatie van twee binnenunits niet juist. De bekabeling op de buitenunit was verwisseld. Ook waren twee condensleidingen niet goed gemonteerd. Allemaal te snel afgehandeld. Kleine zaken die eenvoudig goed hadden kunnen worden gedaan.