Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

Harry

Zoals alle bedrijven ook hier wat lastig in verband met onzekere levertijden van hun leveranciers.
Denken mee over alternatieven.
Maar uiteindelijk op vrijdag afgeleverd bij Klimate en op...
Denken mee over alternatieven.
Maar uiteindelijk op vrijdag afgeleverd bij Klimate en op maandag perfect geplaatst.

Denken mee bij wat ingewikkelder installatie en zijn oplossingsgericht.

Nog iets attenter mij als klant op de hoogte houden van de voortgang.

Bart

Uitstekend en professioneel advies voor warmtepomp installatie, snelle offerte, levering en installatie

Deskundige installatie met oog voor de afwerking

Rutten Cuijk

Professionele informatie

snelheid

eigenlijk niet

Theo

Prima bedrijf, vriendelijke medewerkers en ervaren monteurs

Het contact verliep zoals het hoort, monteurs waren vriendelijk en hadden veel ervaring met het installeren van airco's. Blij met het resultaat.

De aangegeven levertijd van 3-4 week bleek niet te kloppen. Ik heb zelf gebeld na 4 weken stilte om vervolgens te horen dat er leveringsproblemen waren. Uiteindelijk is dit netjes opgelost maar iets... De aangegeven levertijd van 3-4 week bleek niet te kloppen. Ik heb zelf gebeld na 4 weken stilte om vervolgens te horen dat er leveringsproblemen waren. Uiteindelijk is dit netjes opgelost maar iets pro-actiever had Klimate wel mogen zijn.

janssen

Klant vriendelijk

snelle service en vriendelijk

nee

Greg

Waterpomp, Boiler en airco

Goed in hun advies!

Misschien een tussentijdse update gaven over bestel status

P evers

Er werd echt meegedacht

Meedenken

Blijf doen wat je beloofd en dan komt t goed.

Nico

4 dagen na het advies van de adviseur al een installatie van de airco.
In tegenstelling tot eerdere reviews, was bij mij het telefonisch kontakt was snel en deskundig.

Snelle levering, nette installatie.

Let op beschadigingen van de ladder

Arno

Technisch goed, communicatie kan beter

Installatie en Techniek

Als er onvoltooid werk is door eigen toedoen, niet de klant onder druk zetten om toch al een deel te betalen en dat op een zeer onprofessionele manier. Offerte en installatie zelf waren op goed... Als er onvoltooid werk is door eigen toedoen, niet de klant onder druk zetten om toch al een deel te betalen en dat op een zeer onprofessionele manier. Offerte en installatie zelf waren op goed niveau. Deskundigheid mbt wifi installatie (op offerte) ontbrak en heb ik zelf moeten doen na correctie offerte