Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

Pieter van Winterswijk

Vandaag nieuwe airco geinstalleerd.
Keurig geholpen door de 2 monteurs.
Ook de informatie vooraf was prima.

Wij zijn zeer te spreken over de dienstverlening.

Kunnen we niet bedenken.

J. van Bracht

Perfekt

Erg snel geleverd en keurig uitgevoerd

Kan er niet een verzinnen

hendriks

Aanvankelijk niet zo goed, maar ze hebben het alsnog goed gemaakt

niet echt

hou je aan je belofte, afspraak is afspraak kwam uiteindelijk wel goed

Stadhouders

Efficiënt

Ongevraagd en gevraagd: meedenken

Prijs😂😂 mag scherper

Jaap Boode

Prima vakmensen die met de nodige zorg alles keurig geïnstalleerd hebben.

Nauwkeurigheid en flexibiliteit, zodat alles naar wens is verlopen

G.J. Roelofsen

In eerste instantie viel mijn contactmail in de prullenbak. Nadat ik gebeld had werd er snel geschakeld. Ik werd die zelfde dag nog gebeld een serviceteam was eerder klaar en had nog tijd om de... In eerste instantie viel mijn contactmail in de prullenbak. Nadat ik gebeld had werd er snel geschakeld. Ik werd die zelfde dag nog gebeld een serviceteam was eerder klaar en had nog tijd om de schade die ik had als gevolg van de februari storm te inspecteren. Zij hebben de kapotte buitenunit meegenomen en een offerte voor een nieuwe in gang gezet. Binnen een week had ik de offerte. Na direct akkoord te hebben gegeven werd binnen een week de air-co geplaatst door 2 mannen. Een klusje van nog geen 3 uur. Air-co hangt aan de buitenmuur zoals gewenst. leidingen lopen via een beschermde mantel naar punt waar deze het platte dak in gaan. Ook de nieuwe binnen unit is netjes opgehangen op dezelfde plek als de oude. Alles werkt naar behoren.

Snelle service - na contactmoment binnen 8 dagen vervangen.

Betere inschatting van de benodigde werkzaamheden. In totaal nog geen 6 manuren.

FBWJans

Heel erg fijn ,heel betrouwbaar

Klant vriendelijk goede service vakkundig advies

Nvt

Dominique

Airco zeer snel geleverd. Zeer kundige monteurs. Alles naar tevredenheid opgeleverd!

Goed contact, afspraken worden nagekomen.

Eerste opname ter plaatse kan beter, zodat er achteraf minder stelposten nodig zijn en monteurs direct van de situatie op de hoogte zijn

Michel Van hoof

In het begin voor installatie stroef.nadat het door de juiste persoon opgepakt werd voortreffelijk afgewerkt.

Zeer vakbekwame w installateur ingehuurd door klimate. Aansluiten warmtepomp en al het benodigd leidingwerk keurig verzorgd. Ook over servicemonteur erg te spreken.

Interne communicatie vooral Sales en planning laat erg te wensen over.
Interne communicatie vooral Sales en planning laat erg te wensen over.
Zorg dat de juiste mensen op de juiste plek zitten. Er wordt vaak iets beloofd wat of te lang duurt en of anders is als gevraagd. Dan weer ellenlang wachten op vaak weer de verkeerde antwoorden. Dit is vooral bij offertepersoon en planning.

Marechal

Teverdennee