Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers
8.2/10

Mulder en van Oostveen B.V.

Mulder en van Oostveen B.V.

Er is een goede flexibiliteit voor het maken van een afspraak

De reactie op vragen zou wat sneller kunnen worden opgepakt

Lankwarden

Uitstekend. Voortijd goede uitleg over de werkzaamheden en product. Snelle levering. Monteurs ter plekke meegedacht over plaatsing.
Werk fatsoenlijk en schoon opgeleverd

Communicatie, nette monteurs

Nee

Dreuning

Snelle reactie op aanvraag offerte door bezoek klimate deskundige.

Monteurs werken netjes en ruimen de restproducten netjes op en of nemen het mee naar klimate.

Gerlach pieters

Zie hieronder

Goed advies , snelle levering , deskundige montage van 2 split eenheden in een dag

Pouya Boland

Goed, uitstekend, erg snel en goede communicatie en service

Snel en service

Geen opmerkingen...

Jasper

Hallo allemaal, na met een aantal pogingen met oplichters. Is ze niet gelukt hoor. Ben ik hier terecht gekomen. En respect voor de klantenservice. Account manager.

Na 10 jaar heb ik na...

Na 10 jaar heb ik na ellendige zomer periodes eindelijk een watergekoelde airco. Zonder buiten unit. Keurig op afspraak. Relaxte gasten. Vakwerk afgeleverd. Als je overweegt zoveel geld te betalen en een keurige oplossing moet je hier zijn. PUNT

Service

Nee lekker zo doorgaan alsjeblieft

Wessel Dubbe

Prima en keurige installatie

Duidelijke offerte en snelle levering en installatie

Marianne van Duijn

Duidelijke website en snelle reacties.

Snelle levering! Binnen 4 weken geplaatst!

Denny Leewes

Prima ervaring gehad met het bedrijf.

Vriendelijk en goed advies

Betere of meer uitleg bij het installeren van de Wifi

Regina

Slechte klantenservice

Nvt

Klantenservice medewerkster kon mij tot 2x toe geen informatie geven over jullie producten. Ik moest een mail sturen en bij het navragen welke informatie zij nodig had, bleef zij stil en wist ze... Klantenservice medewerkster kon mij tot 2x toe geen informatie geven over jullie producten. Ik moest een mail sturen en bij het navragen welke informatie zij nodig had, bleef zij stil en wist ze niet wat zij nodig had. Ik wil door kunnen vragen om er zo achter te komen welke producten ik nodig heb en wellicht bij jullie aan wil schaffen. Het bekende spreekwoord/3x is scheepsrecht, ik hoop dat als ik een 3e keer bel voor meer informatie, dat ik toch door een vakkundige medewerker geholpen ga worden.