Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

E Grootjans

Zeer goede ervaring met KliMate.
Ze kwamen met een duidelijke offerte en konden snel leveren. Zeer professioneel geplaatst door de vakkundige monteurs

Communicatie. Snelheid van levering.
Meedenken met de klant

Geert-Jan Meerveld

Snel en servicegericht handelen, kwaliteit van installatie kan netter en beter

Snelheid van handelen, contact en advies vooraf. Ook service en aftersales zijn goed en netjes

Installatie werd snel gedaan waarbij ik het gevoel kreeg dat het niet netjes werd gedaan. Dit blijkt onder andere uit schroeven en ander materiaal dat na installatie op de vloer achterbleef. Ook... Installatie werd snel gedaan waarbij ik het gevoel kreeg dat het niet netjes werd gedaan. Dit blijkt onder andere uit schroeven en ander materiaal dat na installatie op de vloer achterbleef. Ook bleek de installatie van twee binnenunits niet juist. De bekabeling op de buitenunit was verwisseld. Ook waren twee condensleidingen niet goed gemonteerd. Allemaal te snel afgehandeld. Kleine zaken die eenvoudig goed hadden kunnen worden gedaan.

Urban Farming Technology BV

Klimate heeft bij ons, naar volle tevredenheid, de nieuwste Mitsubishi Electronic multisplit airco geïnstalleerd

Kennis en oplossing gericht denken van de installateurs

Voor installatie bij het adres langs gaan, zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Kuijltjes

Flexibel

T. Doelman

Wisselende ervaringen. Sommige elementen goed, andere minder.

Offertefase uitstekend. Meerdere opties gepresenteerd, diverse aanpassingen vlot verwerkt en opnieuw gepresenteerd. Zeer duidelijke en gedetailleerde offertes.

Te laat geleverd. Veel nadruk in reclame op levering en installatie binnen 5 weken, maar dat blijkt in de praktijk niet haalbaar. Van monteurs begrepen dat dit regelmatig zo is. Dus niet langer... Te laat geleverd. Veel nadruk in reclame op levering en installatie binnen 5 weken, maar dat blijkt in de praktijk niet haalbaar. Van monteurs begrepen dat dit regelmatig zo is. Dus niet langer beloven wat je van tevoren weet dat je niet waar kunt maken.

Martijn van Hoof

Prima. Snelle service en prettige communicatie

Snelle service!

Brouwer

Uitstekende, zeer vriendelijke ervaring

Snelle levering. uitgevoerd door vakkundige mensen

Jose

Ik kan alleen maar zeggen super bedrijf, kundige mensen. En zeker oplossingsgericht. Ben erg blij dat ik dit bedrijf gekozen heb bij het uitzoeken van mijn airco. Keep up te super servive!!!

reageren op je mail binnen een normaal tijdsbestek, en blijven met je communiceren

die heb ik niet gevonden

Particulier

Professioneel en kundig!

Advies, snelle levertijd en heldere afspraken

Scott Stamback

Positive experience.

Excellent job on the install. Very professional and everything on-time.

Very small issue with the quote not being exactly the same price as the install. Handled professionally with good communication.