Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

Denny Leewes

Prima ervaring gehad met het bedrijf.

Vriendelijk en goed advies

Betere of meer uitleg bij het installeren van de Wifi

Regina

Slechte klantenservice

Nvt

Klantenservice medewerkster kon mij tot 2x toe geen informatie geven over jullie producten. Ik moest een mail sturen en bij het navragen welke informatie zij nodig had, bleef zij stil en wist ze... Klantenservice medewerkster kon mij tot 2x toe geen informatie geven over jullie producten. Ik moest een mail sturen en bij het navragen welke informatie zij nodig had, bleef zij stil en wist ze niet wat zij nodig had. Ik wil door kunnen vragen om er zo achter te komen welke producten ik nodig heb en wellicht bij jullie aan wil schaffen. Het bekende spreekwoord/3x is scheepsrecht, ik hoop dat als ik een 3e keer bel voor meer informatie, dat ik toch door een vakkundige medewerker geholpen ga worden.

Theo Weijers

```bijzonder prettige ervaring werken vriendelijke en punctueel , duidelijke offerte en goed advies.

Het echnisch en installatie team alles gaat in overleg hoe de installatie geplaatst moet worden zeer vriendelijke maar wel professioneel. Mijn complimenten naar het team.

Ik had het op prijs gesteld als de verkoper even gebeld had of alles god gegaan was en of er nog vragen zijn.

Aukje

Wisselend - degene die de offerte kwam opnemen luisterde goed en dacht echt mee, wat wij heel erg waarderen. Ook was hij prettig in de omgang en beleefd.
Het bedrijf zelf is goed te...
Het bedrijf zelf is goed te bereiken.
De mensen die de airco's kwamen plaatsen waren minder netjes en minder beleefd. Ik voel me niet vaak onprettig bij mensen die over de vloer komen, maar dat was nu helaas wel het geval. We moeten vensterbanken nu opnieuw schilderen en het Klimate moet nog het gat in de muur komen dichtmaken want daar komt nu tocht doorheen.
Bij het geven van sterren hieronder, vond ik het dus wisselend. De mensen op kantoor verdienen 5 sterren en de monteurs hooguit 2.....

Prettige, vriendelijke verkoper (Lennard)

De monteurs moeten netter werken, vloeren en vensterbanken afdekken en beleefder zijn.

Nel van Wijk

Snelle reactie en offerte na tonen van interesse.

Deskundig en helder.

Kruiswijk

Prettige samenwerking. Offerte is op verzoek meerdere keren aangepast naar wens. Ook de uitvoering is netjes uitgevoerd en vlot uitgevoerd.

Flexibel in het aanpassen van m’n wensen als klant.

Betere afstemming tussen voorbereiding en uitvoering. De mannen die de installatie hebben uitgevoerd waren vrij vroeg, een half uur eerder dan aangegeven door de voorbereiding. Daarmee liep de... Betere afstemming tussen voorbereiding en uitvoering. De mannen die de installatie hebben uitgevoerd waren vrij vroeg, een half uur eerder dan aangegeven door de voorbereiding. Daarmee liep de afspraak met een zelf ingehuurde betonboorder niet goed. Een uur voor dat deze inhuur zou arriveren was de uitvoering al klaar om het leidingwerk te installeren waardoor zij het boorwerk zelf hebben opgepakt en ik de inhuur (tot grote ergernis van deze persoon) moest afbellen.

Paul Alsemgeest

Levering en installatie airco

Kwaliteit: doen wat is afgesproken
Snelheid: installatie 14 dagen eerder dan gepland
Kwaliteit: doen wat is afgesproken
Snelheid: installatie 14 dagen eerder dan gepland
Vriendelijke monteurs: snel, to-the-point, en oplossend vermogen: niet eerder weg voordat het goed werkt!nvt

Nvt

Gerard Braat

Uitstekend, betrouwbaar

Deskundig, betrouwbaarheid, komt afspraken na, prijs-kwaliteit, geen opdringerige verkopers

afstemming tussen adviseur en monteurs over (on)mogelijkheden van het advies waar het contract op gebaseerd is

Wolfgang

Goede technologie keuzes

Technologie en deskundigheid bij bezoek aan showroom

nakomen van afspraken. Er was beloofd dat medewerker ter plaatse kwam kijken om mogelijkheden te bespreken, maar hij belde een uur voor de afspraak om te zeggen dat we het via een videochat gingen... nakomen van afspraken. Er was beloofd dat medewerker ter plaatse kwam kijken om mogelijkheden te bespreken, maar hij belde een uur voor de afspraak om te zeggen dat we het via een videochat gingen doen. Bij installatie was afstandsbediening niet aanwezig, die is dan 2 dagje later via koerier geleverd

Zoetmulder

Het plaatsen ging snel hoefde niet lang te wachten nadat we de offerte hadden ontvangen vakmannen die m kwamen installeren