Sally

Slecht! Bij jullie besteld omdat er volgende dag levering wordt beloofd. Bijna 2 weken later nog steeds niets binnen. Ook niet op de hoogte gesteld!

Marco

Prima shop, kan snelle levering niet waarmaken

Reactie Kliklijstenhandel:

Beste Marco,

Hartelijk dank dat u de tijd neemt om een beoordeling te schrijven over onze webshop www.fietsenrekkenhandel.nl, wij werken hard achter de schermen om onze webshops te verbeteren en zullen binnenkort de gehele webshop www.fietsenrekkenhandel.nl ook vernieuwen waarbij beoordelingen met verbeteringspunten worden meegenomen.

In de toekomst zullen wij een aanpassing doorvoeren waarbij te zien is binnen hoeveel dagen een order wordt verzonden vanuit ons (extern) magazijn, aangezien deze in het buitenland zijn gevestigd kan het soms langer duren dan als het vanuit ons magazijn wordt toegezonden.

Wij hopen dat uw aankoop van het fietsenrek in iedergeval bevalt en voor eventuele verbeteringspunten staan wij altijd open!

Afdeling Verkoop
Marco

Helaas, er staat op de website bij het gewenste artikel: op voorraad. Indien op voorraad dan indien voor 14:00 besteld de volgende dag in huis. Dat blijkt structureel onjuist. Bij nabellen wordt dat...

Reactie Kliklijstenhandel:

Beste meneer/mevrouw,

Afdeling Verkoop
Marco

Prima alles geleverd volgens afspraak

goede website, goede prijzen

Snelle levering en goede prijs

Goede, snelle verzending. Duidelijke communicatie. Je krijgt wel veel mailtjes over 1 bestelling.

Tjalling

Zeer goede service, zelfs voor de kleine bestelling die ik had gedaan werd ruim de tijd genomen om mij te helpen.

Malu

Erg snelle levering, duidelijke communicatie en goede service. 1 van de lijstjes die we besteld hadden was binnen gekomen met een barst. Hier hebben zij erg snel en klant vriendelijk op gereageerd...