Resultaat
Nazorg
9.5/10
Communicatie

Emmy Boegborn

Snel en zorgvuldig met een persoonlijk kaartje.

Aandacht aan besteed...

Hein

Super

Marketing, huisstijl, persoonlijke touch

Inge de Jongh -van Overdijk

Mooie armbanden en snelle levering!

Snelle levering! De armbandjes waren mooi verpakt, echt een cadeau. Leuk hoor!

N.v.t.

Laura

Zeer goed!!!

Prachtige armbandjes van goede kwaliteit. Service was top! Ik vroeg om een snelle levering. Pas toen ik al afgerekend had, zag ik dat het armbandje wegens vakantie pas over twee weken geleverd kon worden. Maarrrrr.. twee dagen later had ik ‘m al in de bus! Met mooie verpakking en uitleg van de geboortesteen. Dit wil dus zeggen dat de eigenaresse in haar vakantie haar best heeft gedaan om mijn armbandje toch op tijd te kunnen leveren, én ze heeft er liefde en geduld ingestoken! Dat kan ik erg waarderen en daar kunnen anderen nog veel van leren!

Geen.

Iris

Snelle levering en prachtige armbandjes. Precies hoe ik het wou! Duidelijke letters en stevig vastgeknoopt zodat mijn jongens ze niet snel kunnen verliezen. Erg blij mee!

Bij bestelling zag ik dat de vakantieperiode al was ingegaan en mijn bestelling eigenlijk pas na de vakantie geleverd zou worden. Na een berichtje, zijn mijn sos bandjes toch nog meegenomen en had ik ze 2 dagen later in huis. Heel fijn! Nu kunnen we gerust op vakantie.

Lianne Schultze

Heel goed. Vlot duidelijk. Snel antwoord

Erg klantvriendelijk!

Nancy Bal

Fantastisch. Eigenlijk had Pauline al vakantie, toch heeft ze diezelfde dag de armbandjes nog opgestuurd.

De geweldige service en hele mooie kwaliteit!

Ga zo door!

T.kleverlaan

Geweldige service

Persoonlijk, flexibel en snel

Sanne

Zeer vriendelijk

Goede en snelle service, zelfs in eigenlijk de vakantietijd.
Mooi ingepakt

Silke Cools

Ik has totaal geen weet voor over jullie bedrijf zocht een speciaal geschenk voor mijn schoonzus haar verjaardag omdat wij zo een speciale band samen hebben zocht ik iets unieks en persoonlijk wel...

Super snelle levering voor België, en geweldig dat er een persoonlijke boodschap bij zit van Pauline je ziet dat dit met liefde gemaakt word!