Resultaat
Nazorg
9.5/10
Communicatie

Patty Kuijpers

Jaa de persoonlijk geschreven kaart.

Brigit

Wat een snelle service! Armbandje met naam besteld en de volgende dag had ik hem in huis! Erg leuk persoonlijk berichtje erbij en mooi verpakt. Dankjewel! :-)

Mooie verpakking en product.
Snelle verzending.
Persoonlijk berichtje.
Handgemaakt.

Janine Feijt

Snelle levering, super leuke armbandjes

John Rosenbrand

Super goed

Goede uitleg en denkt mee

Sylvia seerden

Ik ben zeer positief over kleine zus. Super hoe de levering is gegaan met een mooi persoonlijk kaartje. Dat is toch wat de meeste mensen erg aanspreekt. Ik geef kleine zus...Pauline..een dikke...

De persoonlijke noot

Nee. Super hoe ze het doet en mooie omschrijving op de site dat haar kinderen mee mogen helpen

Iris Gortzak

Goed!

Persoonlijke benadering.
Snelle service

Yasmin Holvoet

Snelle verzending, hele goeie mooie verpakking met pluspunt voor het eigen geschreven kaartje!

Het eigen geschreven kaartje was echt heel leuk! Erg persoonlijk!

Bij mijn armbandje staat de G wat schuin waardoor het er wel handgemaakt en origineel uitziet, maar aan de andere kant wel jammer dat jij niet mooi in het rijtje staat...

Astrid Zwaan

Goede ervaring gekregen naar aanleiding van mijn bestelling, reageren direkt n.a.v. vragen tijdens je bestelling

Gaan in op je wensen qua levering, duidelijke webshop, ziet er super verzorgt uit.

Henk Arends

Een mooie en duidelijke website waarbij het zoeken onmiddellijk het gewenste resultaat geeft.

Snelle levering met toegevoegd een leuke persoonlijke noot.

Geen.
Wij hebben een oneliner: heeft u klachten zeg het ons, bent u tevreden vertel het anderen.
Wij vertellen het anderen.

Yasmin Holvoet

Het eigen geschreven kaartje was echt heel leuk! Erg persoonlijk!