Marijn

Mijn bestelling was niet correct. Ik heb dit aangegeven en ze hebben me direct geholpen.

Bestelling vanaf de 1ste keer in orde brengen ?

Reactie Klein Wintersport:

Beste Marijn, dank voor je fijne review! De bestelling in 1x correct afhandelen is zeker ons streven. Zeker omdat we geen coolblue of zalando zijn tikt elk miststapje dubbel zo hard aan. Maar goed... Beste Marijn, dank voor je fijne review! De bestelling in 1x correct afhandelen is zeker ons streven. Zeker omdat we geen coolblue of zalando zijn tikt elk miststapje dubbel zo hard aan. Maar goed waar gewerkt wordt ..... In ieder geval bedankt nogmaals de moeite indeze, dat waarderen we zeker! Veel plezier met je aankoop. Mocht je nog eens wat nodig hebben afhalen kan ook (op afspraak), koffie staat klaar! Sportieve groet Klein Wintersport

Goede deskundigheid

Advies

Website heeft veel artikelen, het is moeilijk om keuzes te maken

Joost Vermeulen

Goede prijzen en snelle levering

prijsniveau en info op de website

Alex

Uitstekend

Persoonlijk advies

C

Snelle levering, goed product wij zijn blij

Geen bijzonderheden

Particulier

Handig web winkel. Site is overzichtelijk ingedeeld. Wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Kwaliteitsspullen van vele merken

Geen verbeterpunten. Lekker zo doorgaan.

F. de Kleijn

Uitgebreid aanbod

Geen professionele verpakking: een schoenendoos komt wat amateuristisch/goedkoop over

Reactie Klein Wintersport:

Allereerst dank voor uw review naar aanleiding van u bestelling onlangs. Alle tips/adviezen nemen we graag ter harte. Soms houden we er een eigen visie op na en hebben we de behoefte om te... Allereerst dank voor uw review naar aanleiding van u bestelling onlangs. Alle tips/adviezen nemen we graag ter harte. Soms houden we er een eigen visie op na en hebben we de behoefte om te reageren. Zo ook in het geval van uw review. U geeft o.a. aan dat de 'schoenendoos' niet profi overkomt. Daarin moeten wij u gelijk geven. Je zou bijna denken ik heb toch niks bij Schoenenreus besteld ;-)! Gaan we dit dan anders doen? Nee helaas, we zijn geen Coolblue, geen Bol.com, wij hergebruiken zoveel mogelijk. Dozen in allerlei vormen en herkomsten. Zo lang het maar functioneel is. Dat komt u, ons als het milieu onsziens ten goede. Ook mede hierdoor kunnen wij eea scherp in de markt aanbieden. Hopelijk waardeert u dat toch ergens.
U heeft maandag besteld, pakket is dinsdag al verzonden, u heeft uw mooie bestelling 1 dag later op woensdag ontvangen. Dat is toch best rap!
Mocht u nog eens tijd hebben bel gerust of kom langs op de koffie, van gedachte wisselen vinden we altijd waardevol.
Sportieve groet,
Klein Wintersport

Patrick

Netjes en correct !

Communicatie

Snelle service en je wordt netjes op de hoogte gehouden in welke fase je bestelling is.

Snelle reactie en overzicht welke fase je bestelling is

L de Vries

Snelle levering, zeer klantvriendelijk