Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
8.3/10
Prijs van kitwerk

Onze badkamer is prachtig geworden. Echt vakmanschap en goed geadviseerd over de kleur van de kit.
Zeer nette medewerker.

De medewerker gaf goed advies over de kleur van de kit.

andre

18 Maart een offerte gevraagd voor een aanrechtblad te kitten deze offerte zou ik binnen 24 uur krijgen het is nu 21 maart nog geen reactie ik denk dat het komt omdat mijn werkblad maar 6 meter lang... 18 Maart een offerte gevraagd voor een aanrechtblad te kitten deze offerte zou ik binnen 24 uur krijgen het is nu 21 maart nog geen reactie ik denk dat het komt omdat mijn werkblad maar 6 meter lang het is dus niet de moeite waard om te reageren.

NVT

Ook voor kleinere klussen reageren

Reactie Kitvoegen.nl:

Geachte Heer Kerkhof, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het Kitwerk van ons zoals te lezen bij deze Review. Echter is uw aanvraag niet binnen gekomen bij onze calculatie of... Geachte Heer Kerkhof, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het Kitwerk van ons zoals te lezen bij deze Review. Echter is uw aanvraag niet binnen gekomen bij onze calculatie of planning om onverklaarbare reden. misschien mailadres niet goed of iets dergelijks. Als u echter opnieuw een aanvraag doet en deze ondertekend met uw naam en geldig mailadres dan zorgen wij dat uw keukenblad van 6 meter alsnog wordt afgekit en wel geheel kosteloos. Groeten het Kitvoegen.nl Team !

Zeer positief.

Men kwam snel. Mooie prijs. Keurig werk. Twee kitters die ik heb gezien prima kerels. Aanrader!

Tot zover niet.

Fred Sluijs

Nou jongens dat ziet er mooi strak uit,kan je zelf niet aan tippen met een tube troep van gamma.
super goed werk Peter spick&span. heb aanrechtblad en douche en ligbad laten kitten .

zou het eff niet weten

Tevreden klant

Bijzonder tevreden. Snelle reactie op de vraagstelling, en in dezelfde week werd het kitwerk reeds uitgevoerd. De kitter was zeer vriendelijke en proffesioneel en heeft keurig werk verricht!

Kooistra Verbouw

Prima bedrijf, voordeel is dat jullie snel kunnen schakelen.

snel kunnen komen

Van Gulik, Woerden

Goede ervaring, vakwerk, hoewel we de prijs van tevoren wisten vind ik het wel aan de hoge kant.
Het is één prijs, of je zoals wij, 8 meter of bijvoorbeeld 20 meter laat kitten.

het uitvoeren (vakwerk) kan m.i. niet verbeterd worden.

dienstverlening is al prima.

Wolf

Kitwerk kon de volgende dag al uitgevoerd. Erg aardige en kundige kitter.
Hij heeft prima werk afgeleverd

Werk is snel en goed uitgevoerd.

Bijzonder prettig, snelle service, vakwerk, vriendelijk personeel en net nog even een extra kitrandje meenemen.

Geruisloos en schoon gewerkt.