Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Arie van den Bulk

Afspraak voor vervangen oude kit en opnieuw kitten douchecabine kon ook snel worden gemaakt. Na opvraag offerte werd snel gereageerd en reeds de volgende dag was offerte in mijn bezit.
Omdat andere werkzaamheden wat waren uitgelopen werd ik op afgesproken tijdstip keurig gebeld dat het allemaal wat later zou gaan worden. Toch nog vroeger dan verwacht was Robin bij mij aanwezig om het werk uit te voeren. Robin is zojuist weer vertrokken en ik kan niets anders zeggen dat het kitwerk er weer allemaal keurig uitziet! Robin is niet iemand die alleen doet wat er gevraagd wordt, maar denkt ook zeker mee! Robin: bedankt!

Snelle afwerking met prima resultaat en het meedenken van de kitter!

Goede service, Keurige aflevering. Hartelijk dank voor de goede afwikkeling. Goed werk geleverd. we zijn erg tevreden met het resultaat.

Vve Orangehof

Klant vriendelijke en professioneel gericht.

Edwin Kalee

De gehele badkamer opnieuw gekit ziet er weer mooi en strak uit .
Supersnelle afspraak en super goede garantie afhandeling.

Zeer net werk en alles netjes opgeruimd.
we hadden een klein garantie dingetje en is super snel (dezelfde dag) verholpen.

Niet verslappen dit zo volhouden.

Menno

Leen de kitter op bezoek gehad. Wat kan die man kitten! Geweldig gedaan..

Fam. Van Ast

26/1 is onze badkamer en toilet na 17 jaar intens gebruik, geheel opnieuw gekit. Op tijd volgens afspraak, keurig werk afgeleverd als nieuw. Alle oude voegen verwijderd en schoon
opgeleverd....
opgeleverd. Wij zijn super tevreden ??

David

Snelle service, mooi vakwerk! Aardig personeel

R Boer

Badkamer laten kitten. Goede en snelle service. Kitwerk perfect uitgevoerd. Vriendelijke en beleefde medewerker. Aanrader als er nog wat te kitten is

Rennie van der Wereld

Vandaag hadden wij Robin op bezoek voor het kitten van onze serre en keukenblad. Het ziet er netjes uit en vertrouwen erop dat het goed opdroogt. Ook zijn ze niet beroerd om een vergeten kiertje op... Vandaag hadden wij Robin op bezoek voor het kitten van onze serre en keukenblad. Het ziet er netjes uit en vertrouwen erop dat het goed opdroogt. Ook zijn ze niet beroerd om een vergeten kiertje op te vullen.

Gebruik van de juiste kit.

De telefoon was constant bezet

patrick van schijndel

Vandaag badkamer laten renoveren met nieuw kitwerk. Het ziet er fantastisch en zeer professioneel uit (op deze manier kunnen doehetzelvers nooit kitten!). Top!

Vandaag Robin op bezoek gehad om onze badkamer te 'renoveren' met nieuw kitwerk. Ook de hangende toiletjes voorzien van nieuw, stralend wit, kitwerk. We weten nog niet of de badkamer 'waterdicht'... Vandaag Robin op bezoek gehad om onze badkamer te 'renoveren' met nieuw kitwerk. Ook de hangende toiletjes voorzien van nieuw, stralend wit, kitwerk. We weten nog niet of de badkamer 'waterdicht' is (maar daar gaan we stiekem wel gewoon van uit), maar het kitwerk ziet er netjes en strak uit! Al met al zeer tevreden.

NVT