Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
8.3/10
Prijs van kitwerk

Petra de Gier

Goed, direct een offerte en snel een afspraak gemaakt.

Amsterdam

Goed werk en snel ingepland

Goed werk en snel ingepland

Nee.

Woning in Den Haag

Prima werk

Patrimonium Urk

Onze vloeren op het betreffend project zijn nooit echt waterdicht geweest. Verschillende keren laten kitten maar steeds niet tot tevredenheid. Nu lijk het eindelijk dicht.
Keurig werk mannen.

Van Heteren

Opnieuw kitten van badkuip en douchebak is prima uitgevoerd door kitvoegen.nl voor een goede prijs

Heel prettig geholpen. Kan verder geen beoordeling geven ,daar er geen werk verricht is.

Rode sterren : nvt

www.arthurmassage.nl

Heb zeer goede ervaring met Kitvoegen.nl . Vriendelijke medewerker, goede prijs, snelle service en vakmanschap !

Ik heb een hele goede ervaring. Ik wilde mijn afspraak verzetten en dat was geen probleem. Daar naast is het vakwerk voor een goede prijs. Kortom een aanrader.

flexibel bedrijf met kwaliteit

Komen niet opdagen, komen standaard hun afspraken niet na, bellen niet terug ondanks belofte dat te doen, zijn überhaupt onbereikbaar en als er dan een antwoord komt op een vraag, is het per email,... Komen niet opdagen, komen standaard hun afspraken niet na, bellen niet terug ondanks belofte dat te doen, zijn überhaupt onbereikbaar en als er dan een antwoord komt op een vraag, is het per email, zonder kop of staart, onbeschoft geformuleerd en in slecht Nederlands.
Misschien is dit een goed teken: als je het je kunt permitteren om zo met klanten om te gaan, moet je wel heel goed in het werk zitten en dus kwaliteit leveren, maar ja...ik zou ze niet eens meer in mijn huis willen hebben, al komen ze gratis.

A. van Driel

Kitvoegen levert topkwaliteit. Goed advies gekregen omtrent kleurkeuze. Deze mensen hebben er verstand van !

Snelle reactie, kwaliteit afwerking, vriendelijk personeel.