Omgaan met klachten
8.3/10
8.3/10
Prijs van kitwerk

Van Heteren

Opnieuw kitten van badkuip en douchebak is prima uitgevoerd door kitvoegen.nl voor een goede prijs

Heel prettig geholpen. Kan verder geen beoordeling geven ,daar er geen werk verricht is.

Rode sterren : nvt

www.arthurmassage.nl

Heb zeer goede ervaring met Kitvoegen.nl . Vriendelijke medewerker, goede prijs, snelle service en vakmanschap !

Ik heb een hele goede ervaring. Ik wilde mijn afspraak verzetten en dat was geen probleem. Daar naast is het vakwerk voor een goede prijs. Kortom een aanrader.

flexibel bedrijf met kwaliteit

Komen niet opdagen, komen standaard hun afspraken niet na, bellen niet terug ondanks belofte dat te doen, zijn überhaupt onbereikbaar en als er dan een antwoord komt op een vraag, is het per email,...

A. van Driel

Kitvoegen levert topkwaliteit. Goed advies gekregen omtrent kleurkeuze. Deze mensen hebben er verstand van !

Snelle reactie, kwaliteit afwerking, vriendelijk personeel.

Onze badkamer is prachtig geworden. Echt vakmanschap en goed geadviseerd over de kleur van de kit.
Zeer nette medewerker.

De medewerker gaf goed advies over de kleur van de kit.

andre

18 Maart een offerte gevraagd voor een aanrechtblad te kitten deze offerte zou ik binnen 24 uur krijgen het is nu 21 maart nog geen reactie ik denk dat het komt omdat mijn werkblad maar 6 meter lang...

NVT

Ook voor kleinere klussen reageren

Reactie Kitvoegen.nl:

Geachte Heer Kerkhof,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het Kitwerk van ons zoals te lezen bij deze Review.

Echter is uw aanvraag niet binnen gekomen bij onze calculatie of planning om onverklaarbare reden.
misschien mailadres niet goed of iets dergelijks.

Als u echter opnieuw een aanvraag doet en deze ondertekend met uw naam en geldig mailadres dan zorgen wij dat uw keukenblad van 6 meter alsnog wordt afgekit en wel geheel kosteloos.

Groeten het Kitvoegen.nl Team !

Zeer positief.

Men kwam snel. Mooie prijs. Keurig werk. Twee kitters die ik heb gezien prima kerels. Aanrader!

Tot zover niet.

Fred Sluijs

Nou jongens dat ziet er mooi strak uit,kan je zelf niet aan tippen met een tube troep van gamma.
super goed werk Peter spick&span. heb aanrechtblad en douche en ligbad laten kitten .

zou het eff niet weten