Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
8.3/10
Prijs van kitwerk

Ad van Dijk

14 dagen geleden douchebak opnieuw laten kitten. Het resultaat is top.

Snel en netjes gewerkt. Goede communicatie met kitter. Ook enkele tips gekregen hoe te onderhouden.

Het is wel prijzig, maar aan de andere kant dan heb je ook wat!

J. Bod

Prima communicatie, snel ingepland en netjes optijd aanwezig. Aardige nette man, Goed werk!

Duidelijke en goede communicatie.

Snelle afspraak, duidelijk advies, prima werk door vriendelijke en keurige mijnheer

Top werk geleverd!

Snelle afspraak, vakman die het uit heeft gevoerd! Echt heel tevreden mee!

Uitstekende kwaliteit en service. Snel en goed geregeld.

Medewerker Robin!

NVT

Philip

Prima service en net kitwerk

reageert snel, medewerker uiterst vriendelijk en mooi op tijd, prima kitwerk

iets meer flexibiliteit in wijzigen afspraak kan soms handig zijn.

Wout

Na de offerte was er snel een afspraak gemaakt, die ook op het laatste moment nog vervroegd kon worden. Kitwerk en de oplevering zijn prima uitgevoerd en al met al ben ik erg tevreden.

Arie van den Bulk

Afspraak voor vervangen oude kit en opnieuw kitten douchecabine kon ook snel worden gemaakt. Na opvraag offerte werd snel gereageerd en reeds de volgende dag was offerte in mijn bezit.
Omdat andere werkzaamheden wat waren uitgelopen werd ik op afgesproken tijdstip keurig gebeld dat het allemaal wat later zou gaan worden. Toch nog vroeger dan verwacht was Robin bij mij aanwezig om het werk uit te voeren. Robin is zojuist weer vertrokken en ik kan niets anders zeggen dat het kitwerk er weer allemaal keurig uitziet! Robin is niet iemand die alleen doet wat er gevraagd wordt, maar denkt ook zeker mee! Robin: bedankt!

Snelle afwerking met prima resultaat en het meedenken van de kitter!

Goede service, Keurige aflevering. Hartelijk dank voor de goede afwikkeling. Goed werk geleverd. we zijn erg tevreden met het resultaat.

Vve Orangehof

Klant vriendelijke en professioneel gericht.