Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Chris

Top! Snel en vakkundig gewerkt. Medewerker Robin is bovendien bijzonder klantvriendelijk. Uitermate plezierige ervaring.

Vakkundigheid, klantgerichtheid.

Nico Duyvenbode

Vanmorgen heeft Robin de plinten afgekit wat een vakman na een goed advies heeft hij alles netjes en secuur afgewerkt top een aanrader

Snel alles gedaan

Ferhad Kalayci

Zeer bekwame vaklui hebben bij mij een prima klus geklaard, vooral niet te beroerd om even net dat stapje extra te doen voor een tevreden klant!

Klantvriendelijk

Nijmegen

Snelle en duidelijke communicatie over de afspraak en prijs. Goed, snel en efficient geholpen (door Robin), het kitwerk ziet er ontzettend degelijk en netjes uit.

Camstra

Heel snel een afspraak gemaakt. De medewerker Robin was keurig op tijd en bekeek zelf of we niet iets over het hoofd hadden gezien. Daarna heeft hij zorgvuldig het oude kitwerk verwijderd en alles... Heel snel een afspraak gemaakt. De medewerker Robin was keurig op tijd en bekeek zelf of we niet iets over het hoofd hadden gezien. Daarna heeft hij zorgvuldig het oude kitwerk verwijderd en alles vakkundig hersteld. Het afval nam hij mee en dat scheelde ons een hoop werk.
Dit bedrijf kunnen wij van harte aanbevelen!!

Vakkundig, snel een een goede prijs.

Ad van Dijk

14 dagen geleden douchebak opnieuw laten kitten. Het resultaat is top.

Snel en netjes gewerkt. Goede communicatie met kitter. Ook enkele tips gekregen hoe te onderhouden.

Het is wel prijzig, maar aan de andere kant dan heb je ook wat!

J. Bod

Prima communicatie, snel ingepland en netjes optijd aanwezig. Aardige nette man, Goed werk!

Duidelijke en goede communicatie.

Snelle afspraak, duidelijk advies, prima werk door vriendelijke en keurige mijnheer

Top werk geleverd!

Snelle afspraak, vakman die het uit heeft gevoerd! Echt heel tevreden mee!

Uitstekende kwaliteit en service. Snel en goed geregeld.

Medewerker Robin!

NVT