Omgaan met klachten
Tips gegeven?
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

We hadden op korte termijn een kitter nodig voor onze verbouwde badkamer, en Kitvoegen.nl kwam al snel met een mooie offerte en duidelijke afspraken. De kitter die langskwam was heel vriendelijk en... We hadden op korte termijn een kitter nodig voor onze verbouwde badkamer, en Kitvoegen.nl kwam al snel met een mooie offerte en duidelijke afspraken. De kitter die langskwam was heel vriendelijk en samen bespraken we welke kleuren kit het mooist zouden staan. Hij ging direct aan de slag en was snel klaar. Het resultaat was erg netjes! Een heel goede prijs en dat voor zo'n kwaliteit: Top!

Er wordt snel en netjes gewerkt. Contact is goed en duidelijk. De medewerker die kwam kitten was erg vriendelijk.

Er wordt goed overlegd en afstemming gezocht met de klant. Er wordt snel en netjes gewerkt.

VVE Maldergem

Beste Peter,

Hierbij de foto’s van onze glaswand.
Ga door op dit niveau.

Gr Ad Vrijenhoek...
Beste Peter,

Hierbij de foto’s van onze glaswand.
Ga door op dit niveau.

Gr Ad Vrijenhoek penn. VVE Maldergem.

N.V.T.

Peter

Offerte opgevraagd. Dezelfde dag gebeld en volgende dag afspraak. Keurig werk geleverd, dus zeer tevreden

Tjeu Janssen

Binnen één werkdag had ik een offerte m.b.t. het afkitten voor de gerenoveerde toiletruimte.
Na de ontvangen offerte, telefonisch contact opgenomen om een afspraak in te plannen.

op de afgesproken tijd verscheen de medewerker.
Hij stelde zich netjes voor en bekeek eerst de uit te voeren werkzaamheden.
In overleg met mij werd bepaald welke naden met welke kleur...
op de afgesproken tijd verscheen de medewerker.
Hij stelde zich netjes voor en bekeek eerst de uit te voeren werkzaamheden.
In overleg met mij werd bepaald welke naden met welke kleur werden uitgevoerd.

deze geleverde kwaliteit blijven handhaven.

Super goede service, snel geholpen, zeer kundige kitter.

Haidy

Beide douchebakken zijn gekit, Ik ben heel tevreden,, ik zal iedereen, kitvoegen, aanraden.

Het werk wordt netjes afgeleverd, klantvriendelijkheid is top en ook tips hoe je badkamer te onderhouden.

ik vind alles top.

Claudia

Kitvoegen is zeer goed bereikbaar. Snelle service en heldere afspraken. Vriendelijk personeel.

Medewerkers luisteren goed naar de wensen van de klant.

Mirna SchauleJullens

Vandaag is onze badkamer gekit door Robin van Kitvoegen.nl
Aardige man die snel en goed werk aflevert.
Hoorde van hem dat hij ook voegen van tegelwerk doet.
Wanneer we weer kitwerk...
Vandaag is onze badkamer gekit door Robin van Kitvoegen.nl
Aardige man die snel en goed werk aflevert.
Hoorde van hem dat hij ook voegen van tegelwerk doet.
Wanneer we weer kitwerk of tegelvoegwerk hebben dan
zal ik dat zeker door Kitvoegen.nl laten doen.

Mirna Schaule Jullens

Mooikitwerk met kit dat bij de kleur van de tegels past.
Oog voor detail. Stukje, waar ik niet aan gedacht had dat gekit hoefde te worden,
erop wijzen dat het niet gekit is maar wel moet.

Geen.

Erik Winkelaar

De kwaliteit van het diverse kitwerk is uitstekend te noemen. Er wordt snel en professioneel gewerkt. Vriendelijke mensen met een professionele opstelling. Geen opdracht is te moeilijk en goede... De kwaliteit van het diverse kitwerk is uitstekend te noemen. Er wordt snel en professioneel gewerkt. Vriendelijke mensen met een professionele opstelling. Geen opdracht is te moeilijk en goede aandacht voor de opdracht en afwerking.

Vriendelijk en behulpzaam. professionele mensen. Veel verstand van zaken en bereidwillig !