Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Claudia

Kitvoegen is zeer goed bereikbaar. Snelle service en heldere afspraken. Vriendelijk personeel.

Medewerkers luisteren goed naar de wensen van de klant.

Mirna SchauleJullens

Vandaag is onze badkamer gekit door Robin van Kitvoegen.nl
Aardige man die snel en goed werk aflevert.
Hoorde van hem dat hij ook voegen van tegelwerk doet.
Wanneer we weer kitwerk...
Vandaag is onze badkamer gekit door Robin van Kitvoegen.nl
Aardige man die snel en goed werk aflevert.
Hoorde van hem dat hij ook voegen van tegelwerk doet.
Wanneer we weer kitwerk of tegelvoegwerk hebben dan
zal ik dat zeker door Kitvoegen.nl laten doen.

Mirna Schaule Jullens

Mooikitwerk met kit dat bij de kleur van de tegels past.
Oog voor detail. Stukje, waar ik niet aan gedacht had dat gekit hoefde te worden,
erop wijzen dat het niet gekit is maar wel moet.

Geen.

Erik Winkelaar

De kwaliteit van het diverse kitwerk is uitstekend te noemen. Er wordt snel en professioneel gewerkt. Vriendelijke mensen met een professionele opstelling. Geen opdracht is te moeilijk en goede... De kwaliteit van het diverse kitwerk is uitstekend te noemen. Er wordt snel en professioneel gewerkt. Vriendelijke mensen met een professionele opstelling. Geen opdracht is te moeilijk en goede aandacht voor de opdracht en afwerking.

Vriendelijk en behulpzaam. professionele mensen. Veel verstand van zaken en bereidwillig !

Hennie IJpelaar

Er is orima werk afgeleverd. We hebben weer een strakke badkamer die er weer een tijdje tegen kan.

Marc

Omdat de kitvoegen moesten worden vernieuwd ben ik eens gaan zoeken naar een bedrijf wat dat voor ons zou kunnen doen. Als snel kwamen we op Kitvoegen.nl en daar hebben we geen spijt van. Omdat de kitvoegen moesten worden vernieuwd ben ik eens gaan zoeken naar een bedrijf wat dat voor ons zou kunnen doen. Als snel kwamen we op Kitvoegen.nl en daar hebben we geen spijt van.
Gebeld en een offerte aangevraagd, deze viel ons erg mee.
Vervolgens een afspraak gemaakt en dat was al snel.
Robin was de monteur die bij ons kwam een nette man die goed werk leverde en de boel netjes achterliet.
Ook gaf hij goed advies.

Goede prijs
Geen lange wachttijd

W. Koning

Robin is vriendelijk, netjes en meedenkend.

Keurig afgewerkt inclusief opruimen en stofzuigen.

Het was niet duidelijk dat er contant moest worden betaald. Even snel geld geleend bij de buren.

Ilona

Robin heeft de stoomcabine erg netjes afgekit. En... het lekt niet meer!! Super.

Alles netjes schoongemaakt, erg netjes gewerkt en snel klaar.

Contant betalen is in mijn beleving wat achterhaald. Moest dus ook eerst naar pinautomaat lopen ;)

Wim

Deze week kwam Robin mijn kitranden in de badkamer vervangen. Dit gebeurde vakkundig en snel. Het ziet er weer netjes uit, erg tevreden!

Ingrid Talens

Robin belde dat hij wat later zal komen, doordat hij in de file stond. Hij kwam precies op de tijd dat hij uitgerekend had via de navigatie. En het werk was snel en vakkundig gedaan.

P.Deurloo

Ondanks de professionele kitter, was er toch een klein scheurtje gekomen in het kitwerk. Een telefoontje, en binnen een paar dagen was het opgelost! Dat is nou eens ouderwetse service. Een ding weet... Ondanks de professionele kitter, was er toch een klein scheurtje gekomen in het kitwerk. Een telefoontje, en binnen een paar dagen was het opgelost! Dat is nou eens ouderwetse service. Een ding weet ik zeker: bij het volgende kitwerk laat ik het verzorgen door Kitvoegen!

Goede service, betrouwbaarheid, vertrouwd