Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Janny Olree

Heel mooi geworden en in korte tijd

het advies over de kleur van de kit heeft mij aangenaam verrast, dit had ik echt niet verwacht - uw werknemer heeft super meegedacht

het enige "min" punt zou zijn de lucht - het duurt erg lang voordat die weg is, etrwijl we toch het raam constant open hadden staan

Ron

Onze badkamer is opnieuw gekit. Er is keurig werk geleverd door een vakkundige en vriendelijke medewerker van Kitvoegen. Complimenten voor de super nette afwerking!!!

Vakwerk en vriendelijke medewerker

Ronald van Amsterdam

Kitwerk keuken en badkamer en oude kit verwijderen.

Erg netjes uitgevoerd met Pro kit materiaal en heel netjes aangebracht... Wij waren een paar kleine dingen randjes vergeten te laten doen.... Kwam men later gratis (!) voor terug.... Deze Pro kit... Erg netjes uitgevoerd met Pro kit materiaal en heel netjes aangebracht... Wij waren een paar kleine dingen randjes vergeten te laten doen.... Kwam men later gratis (!) voor terug.... Deze Pro kit koop je zelf nergens..... Top service! In Amsterdam zijn wij er heel blij mee.... :-)

We hadden op korte termijn een kitter nodig voor onze verbouwde badkamer, en Kitvoegen.nl kwam al snel met een mooie offerte en duidelijke afspraken. De kitter die langskwam was heel vriendelijk en... We hadden op korte termijn een kitter nodig voor onze verbouwde badkamer, en Kitvoegen.nl kwam al snel met een mooie offerte en duidelijke afspraken. De kitter die langskwam was heel vriendelijk en samen bespraken we welke kleuren kit het mooist zouden staan. Hij ging direct aan de slag en was snel klaar. Het resultaat was erg netjes! Een heel goede prijs en dat voor zo'n kwaliteit: Top!

Er wordt snel en netjes gewerkt. Contact is goed en duidelijk. De medewerker die kwam kitten was erg vriendelijk.

Er wordt goed overlegd en afstemming gezocht met de klant. Er wordt snel en netjes gewerkt.

VVE Maldergem

Beste Peter,

Hierbij de foto’s van onze glaswand.
Ga door op dit niveau.

Gr Ad Vrijenhoek...
Beste Peter,

Hierbij de foto’s van onze glaswand.
Ga door op dit niveau.

Gr Ad Vrijenhoek penn. VVE Maldergem.

N.V.T.

Peter

Offerte opgevraagd. Dezelfde dag gebeld en volgende dag afspraak. Keurig werk geleverd, dus zeer tevreden

Tjeu Janssen

Binnen één werkdag had ik een offerte m.b.t. het afkitten voor de gerenoveerde toiletruimte.
Na de ontvangen offerte, telefonisch contact opgenomen om een afspraak in te plannen.

op de afgesproken tijd verscheen de medewerker.
Hij stelde zich netjes voor en bekeek eerst de uit te voeren werkzaamheden.
In overleg met mij werd bepaald welke naden met welke kleur...
op de afgesproken tijd verscheen de medewerker.
Hij stelde zich netjes voor en bekeek eerst de uit te voeren werkzaamheden.
In overleg met mij werd bepaald welke naden met welke kleur werden uitgevoerd.

deze geleverde kwaliteit blijven handhaven.

Super goede service, snel geholpen, zeer kundige kitter.

Haidy

Beide douchebakken zijn gekit, Ik ben heel tevreden,, ik zal iedereen, kitvoegen, aanraden.

Het werk wordt netjes afgeleverd, klantvriendelijkheid is top en ook tips hoe je badkamer te onderhouden.

ik vind alles top.