Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

J van de Laar

Na een grote lekkage alles opnieuw laten kitten door dit bedrijf. Na een dag of 2 wilden we het rooster van de douchdrain terug plaatsen. Dit ging niet omdat er teveel kit in zat. Gebeld en er werd... Na een grote lekkage alles opnieuw laten kitten door dit bedrijf. Na een dag of 2 wilden we het rooster van de douchdrain terug plaatsen. Dit ging niet omdat er teveel kit in zat. Gebeld en er werd gezegd dat we er dat best zelf uit konden snijden. We hebben gezegd dat we dat niet zelf wilden doen om dat we al genoeg ellende hebben gehad met de lekkage. Nieuwe afspraak gemaakt die weer afgezegd werd omdat de kitter ziek was. Er zou contact opgebomen worden zodra ze weer "in de buurt" zaten. Daar wacht ik nog steeds op sinds januari.

Snelle eerste afspraak

Snellere afhandeling van klachten

Beste heer/ mevrouw van der Laar,
Beste heer/ mevrouw van der Laar,
Na de ellende die u had meegemaakt met de lekkage kwamen wij u snel te hulp. U was zeer tevreden over het geleverde werk. Toen de drain niet meer bleek te passen heeft een collega u geadviseerd om dat kleine stukje kit zelf weg te snijden. U zou dit gaan proberen en als het niet lukte zou u het ons laten weten, en als we dan in de buurt zitten dat we het dan even zouden oplossen voor u. Dat is helaas niet gebeurd. Dus de collega ging er vanuit dat het was opgelost. Maar mijn collega zal contact met u opnemen om het alsnog op te lossen.

Pieter Fierloos

Na een klacht uitmuntend geholpen! Gelijk de volgende morgen al incl gratis meerwerk. Ik geef ze een tien!

Ken Vos

Via deze site heb ik een offerte gekregen van Kitbedrijf Van Driel en hen de opdracht gegeven voor het verwijderen van oude kit en het aanbrengen van kit in buitenvoegen, Per e-mail werd een... Via deze site heb ik een offerte gekregen van Kitbedrijf Van Driel en hen de opdracht gegeven voor het verwijderen van oude kit en het aanbrengen van kit in buitenvoegen, Per e-mail werd een garantie gegeven. Toen ik na enkele maanden klachten had over het wijken en afbrokkelen van het kitwerk werd door dit bedrijf ontkend dat ze het werk hadden verricht omdat ik de factuur niet meer bezit, terwijl de afspraak voor het werk toch duidelijk per e-mail is gemaakt. Sindsdien geen reactie meer van het bedrijf.

Ga niet met Kitbedrijf van Driel in zee! Toen ik een schildersbedrijf dit kitwerk liet zien, dachten zij dat ik het zelf had verricht, zo amateuristisch leek het.

Controleer de betrouwbaarheid en kwaliteit van de bedrijven waarmee u in zee gaat.

Geachte heer Vos,
Ons bedrijf is niet Kitbedrijf van Driel. Wij laten ook geen werk uitvoeren door Kitbedrijf van Driel. Wij garanderen hoogstaand kitwerk met ons bedrijf Kitvoegen.nl.
Maar...
Geachte heer Vos,
Maar we vinden het wel heel vervelend voor u dat u een slechte ervaring heeft met een ander kitbedrijf dan de onze.

Kjelt

Onze badkamer laten kitten door Robin.We zijn erg blij met het reslutaat!

- professioneel
- netjes
- goede prijs

Vandaag is onze badkamer afgekit door kitter Jasper. Erg tevreden over het kit werk, mooie strakke lijnen, overal even breed. Hij was vriendelijk en meedenkend over de kleuren.
Goede...
Goede service, het bedrijf is zeker aan te raden.

Tja ,het kitvoegbedrijf dat zegt door heel Nederland te werken, stuurde ons wel een offerte maar bleek het achteraf toch te ver te vinden.

geen ervaring mee, ze vonden het achteraf gezien te ver

advertentie aanpassen of echt door heel Nederland werken

Reactie Kitvoegen.nl:

Wat vervelend om te horen dat hier sprake is geweest van een miscommunicatie. Helaas bent u een anonieme reviewer en kunnen dit dus nu niet voor u oplossen. Wij hebben kitters door heel Nederland,... Wat vervelend om te horen dat hier sprake is geweest van een miscommunicatie. Helaas bent u een anonieme reviewer en kunnen dit dus nu niet voor u oplossen. Wij hebben kitters door heel Nederland, België en Duitsland en normaal gesproken zou het dus geen probleem moeten zijn.

Koos en LIesbeth van Wijk

Het is een geweldig bedrijf we hebben een super mooie badkamer en toilet dankzij Robin hij kwam bij ons en is erg vriendelijk en zeer vakkundig hij heeft de badkamer en het toilet echt super netjes... Het is een geweldig bedrijf we hebben een super mooie badkamer en toilet dankzij Robin hij kwam bij ons en is erg vriendelijk en zeer vakkundig hij heeft de badkamer en het toilet echt super netjes gekit wij zijn erg blij ermee en willen het iedereen aanraden om het bij kitvoegen.nl te laten doen

Ze kiezen samen met de klant de juiste kleur uit en maken het echt keurig af voor je en snel geregeld tegen een zeer nette prijs

GEEN !!!!!!!!!!!!!

S van der Heide

Niet verder zoeken Dit bedrijf bellen Snel, vakkundig en netjes

Sanders

Oude kit in de douche laten verwijderen en opnieuw laten kitten. Snelle afspraak, duidelijke offerte en vakkundig en netjes gedaan. Bedankt Robin!

Kelly

Bedankt voor de geleverde dienst. Ze zijn zeer tevreden over de kit-werkzaamheden. Het ziet er prachtig uit, dank je wel Jasper.