Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Goed, snel, proffesioneel

Fam. Goedee

Alles volgens afspraak . Keurig werk geleverd . Zeer tevreden!!!

jaap de leeuw

In een paar woorden, Professioneel,Acuraat,Kwaliteit. Absoluut mooi werk geleverd voor een nette prijs en goede communicatie, met dank aan Peter en Ramon.

Snelle reactie, snelle en correcte uitvoering, keurig volgens de afspraken.

Prima ervaring. Snel en efficient.

Ad Verhoeven

Vriendelijke mensen

- Na goedkeuring offerte stonden ze binnen 2 dagen op de stoep.
- Kitwerk erg netjes
- Vriendelijke mensen

Ondanks dat het telefonisch doorgesproken was, kon toch het bad niet opnieuw worden gekit, omdat hij er dan doorheen zou steken. In plaats daarvan (ongevraagd, maar wel heel netjes) de vloer gekit

S. Bodamer te Zandvoort

Ik heb zeer goede ervaring met kitvoegen.nl. De kitter was netjes op tijd.Verzaakte met niets. Deed over niks moeilijk en gaf goed advies qua kleursteling. Het kitwerk is SUPER MOOI STRAK gedaan. Ik... Ik heb zeer goede ervaring met kitvoegen.nl. De kitter was netjes op tijd.Verzaakte met niets. Deed over niks moeilijk en gaf goed advies qua kleursteling. Het kitwerk is SUPER MOOI STRAK gedaan. Ik heb de kitter zelf een fooitje gegeven daar hij ook erg vriendelijk was. Vanwege het goedgeleverde werk zal ik vrienden en familie kitvoegen.nl aanraden. Binnenkort zal ik kitvoegen.nl nogmaals vragen mijn laminaat rondom af te kitten.

Snel, op tijd, werkte door, zeurde niet zoals het gros van de aannemers wel doet, kitwerk is super strak.

Herkenbare bedrijfskleding, zoals een overall en t-shirt zou nog professioneler overkomen.

marjoke de koning

Lekkage badkamer veroorzaakt door oude loslatende kit.
Kitvoegen.nl gebeld en mede door snel handelen erger voorkomen.

snel afspraak inplannen, uitermate klantvriendelijk.
Ook de extra aandacht aan de douchedrain was uitermate belangrijk.
Die zit nu met epoxy afgevoegd.

geen enkele

yvonne vd brink

Snel een afspraak en vriendelijke man aan de telefoon.

snelle planning

misschien de prijs, maar vakmanschap is niet goedkoop