Omgaan met klachten
Tips gegeven?
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Het kiterwerk zag er netjes uit.

Snelle en correcte afwerking.

Goed, snel, proffesioneel

Fam. Goedee

Alles volgens afspraak . Keurig werk geleverd . Zeer tevreden!!!

De Leeuw

In een paar woorden, Professioneel,Acuraat,Kwaliteit. Absoluut mooi werk geleverd voor een nette prijs en goede communicatie, met dank aan Peter en Ramon.

Snelle reactie, snelle en correcte uitvoering, keurig volgens de afspraken.

Louis De Roo

Prima ervaring. Snel en efficient.

Ad Verhoeven

Vriendelijke mensen

- Na goedkeuring offerte stonden ze binnen 2 dagen op de stoep.
- Kitwerk erg netjes
- Vriendelijke mensen

Ondanks dat het telefonisch doorgesproken was, kon toch het bad niet opnieuw worden gekit, omdat hij er dan doorheen zou steken. In plaats daarvan (ongevraagd, maar wel heel netjes) de vloer gekit

S. Bodamer te Zandvoort

Ik heb zeer goede ervaring met kitvoegen.nl. De kitter was netjes op tijd.Verzaakte met niets. Deed over niks moeilijk en gaf goed advies qua kleursteling. Het kitwerk is SUPER MOOI STRAK gedaan. Ik... Ik heb zeer goede ervaring met kitvoegen.nl. De kitter was netjes op tijd.Verzaakte met niets. Deed over niks moeilijk en gaf goed advies qua kleursteling. Het kitwerk is SUPER MOOI STRAK gedaan. Ik heb de kitter zelf een fooitje gegeven daar hij ook erg vriendelijk was. Vanwege het goedgeleverde werk zal ik vrienden en familie kitvoegen.nl aanraden. Binnenkort zal ik kitvoegen.nl nogmaals vragen mijn laminaat rondom af te kitten.

Snel, op tijd, werkte door, zeurde niet zoals het gros van de aannemers wel doet, kitwerk is super strak.

Herkenbare bedrijfskleding, zoals een overall en t-shirt zou nog professioneler overkomen.