Omgaan met klachten
8.5/10
Prijs van kitwerk
8.1/10

Ken Vos

Via deze site heb ik een offerte gekregen van Kitbedrijf Van Driel en hen de opdracht gegeven voor het verwijderen van oude kit en het aanbrengen van kit in buitenvoegen, Per e-mail werd een...

Controleer de betrouwbaarheid en kwaliteit van de bedrijven waarmee u in zee gaat.

Reactie Kitvoegen.nl:

Geachte heer Vos,

Ons bedrijf is niet Kitbedrijf van Driel. Wij laten ook geen werk uitvoeren door Kitbedrijf van Driel. Wij garanderen hoogstaand kitwerk met ons bedrijf Kitvoegen.nl.

Maar we vinden het wel heel vervelend voor u dat u een slechte ervaring heeft met een ander kitbedrijf dan de onze.

Kjelt

Onze badkamer laten kitten door Robin.We zijn erg blij met het reslutaat!

- professioneel
- netjes
- goede prijs

Vandaag is onze badkamer afgekit door kitter Jasper. Erg tevreden over het kit werk, mooie strakke lijnen, overal even breed. Hij was vriendelijk en meedenkend over de kleuren.
Goede...

Tja ,het kitvoegbedrijf dat zegt door heel Nederland te werken, stuurde ons wel een offerte maar bleek het achteraf toch te ver te vinden.

geen ervaring mee, ze vonden het achteraf gezien te ver

advertentie aanpassen of echt door heel Nederland werken

Reactie Kitvoegen.nl:

Wat vervelend om te horen dat hier sprake is geweest van een miscommunicatie. Helaas bent u een anonieme reviewer en kunnen dit dus nu niet voor u oplossen. Wij hebben kitters door heel Nederland, België en Duitsland en normaal gesproken zou het dus geen probleem moeten zijn.

Koos en LIesbeth van Wijk

Het is een geweldig bedrijf we hebben een super mooie badkamer en toilet dankzij Robin hij kwam bij ons en is erg vriendelijk en zeer vakkundig hij heeft de badkamer en het toilet echt super netjes...

Ze kiezen samen met de klant de juiste kleur uit en maken het echt keurig af voor je en snel geregeld tegen een zeer nette prijs

GEEN !!!!!!!!!!!!!

S van der Heide

Niet verder zoeken Dit bedrijf bellen Snel, vakkundig en netjes

Sanders

Oude kit in de douche laten verwijderen en opnieuw laten kitten. Snelle afspraak, duidelijke offerte en vakkundig en netjes gedaan. Bedankt Robin!

Kelly

Bedankt voor de geleverde dienst. Ze zijn zeer tevreden over de kit-werkzaamheden. Het ziet er prachtig uit, dank je wel Jasper.

TonS

Snelle reactie, duidelijke offerte, korte wachttijden en prima werk en product. Robin was erg vriendelijk en behulpzaam

2 weken na de offerte konden ze al langskomen.
de communicatie is erg goed er werd netjes gebeld toen hij in de file stond
ze werken erg netjes
het kitwerk is secuur en heel net
de medewerker is erg vriendelijk

Paul Neirinckx

I.v.m. een lekkage in de douche (oorzaak oud kitwerk) leek het ons verstandig om dat door een professioneel iemand opnieuw te laten kitten.
Via Google vond ik Kitvoegen.nl Na het lezen van...

vriendelijk en zeer bekwaam personeel dat 'hart heeft' voor de zaak en pas tevreden is wanneer alles goed en netjes afgeleverd kan worden.

Geen verbeterpunten kunnen ontdekken; vooral zo blijven doorgaan!