Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Particulier

Terras gekit,ziet er weer als nieuw uit.

Vriendelijk,werkt door en levert prima werk.Erg tevreden.

Geen.

Fam Noorman

Snelle reactie, keurig op tijd, fijn meegedacht en keurig gekit!

Werkt erg netjes!

Nvt

Henk Molenaar

Vandaag kitwerk verricht in de badkamer. Douchebak lekte door gescheurde kitvoeg. Binnen 48 uur gerepareerd. Robin heeft oude voegen verwijderd en opnieuw gekit. Mooie strakke voeg en zelfs extra... Vandaag kitwerk verricht in de badkamer. Douchebak lekte door gescheurde kitvoeg. Binnen 48 uur gerepareerd. Robin heeft oude voegen verwijderd en opnieuw gekit. Mooie strakke voeg en zelfs extra kitwerk aangebracht voor dezelfde prijs. Super tevreden!

Na aanvraag offerte dezelfde dag nog gereageerd en goed geholpen. Prima werk geleverd.

Heel erg goed. Een kleine reparatieklus werd in de vorm van service gratis opgelost, terwijl de oorzaak niet eens bij hen lag.

Komen hun afspraken na.

Dit niveau handhaven.

Moos

Professioneel, betrokken, netjes gewerkt, vriendelijk en goede service; top!

Zeer netjes en goed advies

Zeer goed en netjes gedaan. Moest met spoed gekit en kon ook zeer snel gedaan worden.

Professioneel, mooi afgewerkt.

Robin is net geweest, vriendelijk en snel, werk ziet er keurig uit.

nvt

Gerrit en Marian

In augustus 2019 zijn de kitvoegen rondom onze kozijnen vernieuwd. Bij het verwijderen van de oude kit waren beschadigingen ontstaan op de ramen. De nieuwe kitvoegen zijn keurig aangebracht en de... In augustus 2019 zijn de kitvoegen rondom onze kozijnen vernieuwd. Bij het verwijderen van de oude kit waren beschadigingen ontstaan op de ramen. De nieuwe kitvoegen zijn keurig aangebracht en de schade aan de ramen is prima verholpen. Naderhand mochten we voor de overlast zelfs een schitterend boeket van Kitvoegen.nl ontvangen. Alles was toppie geregeld, onze dank daarvoor!

Keurig gewerkt en opgeruimd. Een positieve houding van kitvoeger t.o.v. collega's en het bedrijf. We hebben met diverse medewerkers gesproken en we zijn altijd netjes te woord gestaan en afspraak... Keurig gewerkt en opgeruimd. Een positieve houding van kitvoeger t.o.v. collega's en het bedrijf. We hebben met diverse medewerkers gesproken en we zijn altijd netjes te woord gestaan en afspraak was altijd afspraak.

Ga zo door!

Iris de bever

Kreeg naar 52 uur wachten pas een offerte, bevatte weinig informatie dus ik vroeg door. Kreeg een bot bericht terug en nog steeds geen duidelijkheid. Raad kitvoegen dan ook niet aan. Ben geen zeur... Kreeg naar 52 uur wachten pas een offerte, bevatte weinig informatie dus ik vroeg door. Kreeg een bot bericht terug en nog steeds geen duidelijkheid. Raad kitvoegen dan ook niet aan. Ben geen zeur maar dit was echt erg bot.

Mooie website

Fam Koblens

Vandaag hebben de kitters ons appartement in Purmerend, met 90m plinten, aan bovenzijde en onderzijde van de plinten gekit. In kleur. Het is werkelijk schitterend geworden. Vakwerk en heel aardige... Vandaag hebben de kitters ons appartement in Purmerend, met 90m plinten, aan bovenzijde en onderzijde van de plinten gekit. In kleur. Het is werkelijk schitterend geworden. Vakwerk en heel aardige mensen. Bedankt! Fam. Koblens

Goed advies gekregen, denken met de opdrachtgevers mee.

Hebben we niet. We zijn heel tevreden.