Omgaan met klachten
Prijs van kitwerk
8.2/10

Erasmusweg Den Haag

Top werk geleverd door Robin

Vakman en verdient gewoon 5 sterren. Efficient en netjes afgewerkt.

n.v.t.

Dave

Vakmanschap.

Badkamer,keuken en wc opnieuw laten kitten door Robin. Alles ziet er weer als nieuw uit. Net werk echt een vakman. Zeker een aanrader!!!!

Vincent

Kwalitiet

Een vakman, netjes gewerkt, goed meegedacht

Het inplannen liep stroef

Pieter

Tevreden klant

Communicatie, kwaliteit, service

Alina

Robin van Kitvoegen.nl heeft uitstekend werk geleverd. Daarnaast is hij ontzettend vriendelijk, en wat een goede service! Omdat ik was vergeten dat het stuk achter mijn kookplaat ook nog gekit moest... Robin van Kitvoegen.nl heeft uitstekend werk geleverd. Daarnaast is hij ontzettend vriendelijk, en wat een goede service! Omdat ik was vergeten dat het stuk achter mijn kookplaat ook nog gekit moest worden, kwam hij de volgende dag weer terug om ook nog dat deel te kitten. Ik ben erg blij met het resultaat!

mooi resultaat en supervriendelijk

Marc Gruben

Vakmanschap

Netheid, perfectionisme en kwaliteit

Kevin konst

GEWELDIG WERK

Onze badkamer opnieuw laten kitten door robin , een man die goed mee denkt en heel mooi werk levert dingen die ik niet zag heeft robin ook netjes gekit. Zeker een aanrader!!!!

jim

Netjes afgewerkt en snel geregeld

De kitter ging vakkundig en netjes te werk

Het uit te voeren werk was snel ingepland en netjes uitgevoerd.

John de Bus

Strak vakwerk geleverd door een enthousiaste medewerker (Robin) met passie voor het vak. Er wordt goed meegedacht (kleurkeuze). Kitranden die wij niet hadden gezien zijn ook gelijk aangepakt. Echt... Strak vakwerk geleverd door een enthousiaste medewerker (Robin) met passie voor het vak. Er wordt goed meegedacht (kleurkeuze). Kitranden die wij niet hadden gezien zijn ook gelijk aangepakt. Echt een aanrader!

Vakkundige medewerker (Robin), komen op de afgesproken tijd, goede uitleg en communicatie. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Ik kan ze niet bedenken.

Fakhredin

Perfect! Mooie prijs, goed kwaliteit en snel

Beste prijs. Goede communicatie en betrokkenheid