Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk
8.2/10

Snelle afspraak, duidelijk advies, prima werk door vriendelijke en keurige mijnheer

Top werk geleverd!

Snelle afspraak, vakman die het uit heeft gevoerd! Echt heel tevreden mee!

Uitstekende kwaliteit en service. Snel en goed geregeld.

Medewerker Robin!

NVT

Philip

Prima service en net kitwerk

reageert snel, medewerker uiterst vriendelijk en mooi op tijd, prima kitwerk

iets meer flexibiliteit in wijzigen afspraak kan soms handig zijn.

Wout

Na de offerte was er snel een afspraak gemaakt, die ook op het laatste moment nog vervroegd kon worden. Kitwerk en de oplevering zijn prima uitgevoerd en al met al ben ik erg tevreden.

Arie van den Bulk

Afspraak voor vervangen oude kit en opnieuw kitten douchecabine kon ook snel worden gemaakt. Na opvraag offerte werd snel gereageerd en reeds de volgende dag was offerte in mijn bezit.
Omdat andere werkzaamheden wat waren uitgelopen werd ik op afgesproken tijdstip keurig gebeld dat het allemaal wat later zou gaan worden. Toch nog vroeger dan verwacht was Robin bij mij aanwezig om het werk uit te voeren. Robin is zojuist weer vertrokken en ik kan niets anders zeggen dat het kitwerk er weer allemaal keurig uitziet! Robin is niet iemand die alleen doet wat er gevraagd wordt, maar denkt ook zeker mee! Robin: bedankt!

Snelle afwerking met prima resultaat en het meedenken van de kitter!

Goede service, Keurige aflevering. Hartelijk dank voor de goede afwikkeling. Goed werk geleverd. we zijn erg tevreden met het resultaat.

Vve Orangehof

Klant vriendelijke en professioneel gericht.

Nee

Nee

Edwin Kalee

De gehele badkamer opnieuw gekit ziet er weer mooi en strak uit .
Supersnelle afspraak en super goede garantie afhandeling.

Zeer net werk en alles netjes opgeruimd.
we hadden een klein garantie dingetje en is super snel (dezelfde dag) verholpen.

Niet verslappen dit zo volhouden.

Menno

Leen de kitter op bezoek gehad. Wat kan die man kitten! Geweldig gedaan..