Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk
8.2/10

Kjelt

Onze badkamer laten kitten door Robin.We zijn erg blij met het reslutaat!

- professioneel
- netjes
- goede prijs

Vandaag is onze badkamer afgekit door kitter Jasper. Erg tevreden over het kit werk, mooie strakke lijnen, overal even breed. Hij was vriendelijk en meedenkend over de kleuren.
Goede...
Goede service, het bedrijf is zeker aan te raden.

Tja ,het kitvoegbedrijf dat zegt door heel Nederland te werken, stuurde ons wel een offerte maar bleek het achteraf toch te ver te vinden.

geen ervaring mee, ze vonden het achteraf gezien te ver

advertentie aanpassen of echt door heel Nederland werken

Reactie Kitvoegen.nl:

Wat vervelend om te horen dat hier sprake is geweest van een miscommunicatie. Helaas bent u een anonieme reviewer en kunnen dit dus nu niet voor u oplossen. Wij hebben kitters door heel Nederland,... Wat vervelend om te horen dat hier sprake is geweest van een miscommunicatie. Helaas bent u een anonieme reviewer en kunnen dit dus nu niet voor u oplossen. Wij hebben kitters door heel Nederland, België en Duitsland en normaal gesproken zou het dus geen probleem moeten zijn.

Koos en LIesbeth van Wijk

Het is een geweldig bedrijf we hebben een super mooie badkamer en toilet dankzij Robin hij kwam bij ons en is erg vriendelijk en zeer vakkundig hij heeft de badkamer en het toilet echt super netjes... Het is een geweldig bedrijf we hebben een super mooie badkamer en toilet dankzij Robin hij kwam bij ons en is erg vriendelijk en zeer vakkundig hij heeft de badkamer en het toilet echt super netjes gekit wij zijn erg blij ermee en willen het iedereen aanraden om het bij kitvoegen.nl te laten doen

Ze kiezen samen met de klant de juiste kleur uit en maken het echt keurig af voor je en snel geregeld tegen een zeer nette prijs

GEEN !!!!!!!!!!!!!

S van der Heide

Niet verder zoeken Dit bedrijf bellen Snel, vakkundig en netjes

Sanders

Oude kit in de douche laten verwijderen en opnieuw laten kitten. Snelle afspraak, duidelijke offerte en vakkundig en netjes gedaan. Bedankt Robin!

Kelly

Bedankt voor de geleverde dienst. Ze zijn zeer tevreden over de kit-werkzaamheden. Het ziet er prachtig uit, dank je wel Jasper.

TonS

Snelle reactie, duidelijke offerte, korte wachttijden en prima werk en product. Robin was erg vriendelijk en behulpzaam

2 weken na de offerte konden ze al langskomen.
de communicatie is erg goed er werd netjes gebeld toen hij in de file stond
ze werken erg netjes
het kitwerk is secuur en heel...
2 weken na de offerte konden ze al langskomen.
de communicatie is erg goed er werd netjes gebeld toen hij in de file stond
ze werken erg netjes
het kitwerk is secuur en heel net
de medewerker is erg vriendelijk

Paul Neirinckx

I.v.m. een lekkage in de douche (oorzaak oud kitwerk) leek het ons verstandig om dat door een professioneel iemand opnieuw te laten kitten.
Via Google vond ik Kitvoegen.nl Na het lezen van...
Via Google vond ik Kitvoegen.nl Na het lezen van de zeer positieve ervaringen van klanten, hebben wij óók voor Kitvoegen.nl gekozen.
Zowel het opvragen van een prijsopgave als het maken van een afspraak ging heel erg vlot en goed.
Het kitwerk werd uitgevoerd door een zeer bekwame, beleefde, nette en aardige jongeman. Binnen no-time was de klus geklaard en werd alles netjes opgeruimd. Kortom....wij kunnen Kitvoegen.nl aan iedereen aanraden. Ze leveren uitstekend werk tegen een heel redelijke tarief. Prima prijs / kwaliteit!!
Wanneer wij weer iets gekit willen hebben, zullen wij zeer zeker Kitvoegen.nl inschakelen

vriendelijk en zeer bekwaam personeel dat 'hart heeft' voor de zaak en pas tevreden is wanneer alles goed en netjes afgeleverd kan worden.

Geen verbeterpunten kunnen ontdekken; vooral zo blijven doorgaan!

Hele badkamer af laten kitten. Zeer vriendelijk in het aannemen van de opdracht. Binnen een paar dagen uitgevoerd. De kitter was bijzonder vriendelijk en een echte vakman. Hij was in no time klaar.... Hele badkamer af laten kitten. Zeer vriendelijk in het aannemen van de opdracht. Binnen een paar dagen uitgevoerd. De kitter was bijzonder vriendelijk en een echte vakman. Hij was in no time klaar. Het ziet er fantastisch uit. Echt een aanrader voor eenieder die nog twijfelt over het wel of niet zelf kitten.

De vriendelijkheid, snelheid en het vakmanschap. Prima combinatie