Omgaan met klachten
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk
8.2/10

Robin is net geweest, vriendelijk en snel, werk ziet er keurig uit.

nvt

Gerrit en Marian

In augustus 2019 zijn de kitvoegen rondom onze kozijnen vernieuwd. Bij het verwijderen van de oude kit waren beschadigingen ontstaan op de ramen. De nieuwe kitvoegen zijn keurig aangebracht en de... In augustus 2019 zijn de kitvoegen rondom onze kozijnen vernieuwd. Bij het verwijderen van de oude kit waren beschadigingen ontstaan op de ramen. De nieuwe kitvoegen zijn keurig aangebracht en de schade aan de ramen is prima verholpen. Naderhand mochten we voor de overlast zelfs een schitterend boeket van Kitvoegen.nl ontvangen. Alles was toppie geregeld, onze dank daarvoor!

Keurig gewerkt en opgeruimd. Een positieve houding van kitvoeger t.o.v. collega's en het bedrijf. We hebben met diverse medewerkers gesproken en we zijn altijd netjes te woord gestaan en afspraak... Keurig gewerkt en opgeruimd. Een positieve houding van kitvoeger t.o.v. collega's en het bedrijf. We hebben met diverse medewerkers gesproken en we zijn altijd netjes te woord gestaan en afspraak was altijd afspraak.

Ga zo door!

Iris de bever

Kreeg naar 52 uur wachten pas een offerte, bevatte weinig informatie dus ik vroeg door. Kreeg een bot bericht terug en nog steeds geen duidelijkheid. Raad kitvoegen dan ook niet aan. Ben geen zeur... Kreeg naar 52 uur wachten pas een offerte, bevatte weinig informatie dus ik vroeg door. Kreeg een bot bericht terug en nog steeds geen duidelijkheid. Raad kitvoegen dan ook niet aan. Ben geen zeur maar dit was echt erg bot.

Mooie website

Fam Koblens

Vandaag hebben de kitters ons appartement in Purmerend, met 90m plinten, aan bovenzijde en onderzijde van de plinten gekit. In kleur. Het is werkelijk schitterend geworden. Vakwerk en heel aardige... Vandaag hebben de kitters ons appartement in Purmerend, met 90m plinten, aan bovenzijde en onderzijde van de plinten gekit. In kleur. Het is werkelijk schitterend geworden. Vakwerk en heel aardige mensen. Bedankt! Fam. Koblens

Goed advies gekregen, denken met de opdrachtgevers mee.

Hebben we niet. We zijn heel tevreden.

Carlos

Lekkage in de badkamer. Kitvoegen is langsgeweest, heeft 4 strookjes gekit en 200 euro ervoor gevraagd. Lekkage bleef. Volgende kitter langs gekomen die zijn best heeft gedaan en nog extra stroken... Lekkage in de badkamer. Kitvoegen is langsgeweest, heeft 4 strookjes gekit en 200 euro ervoor gevraagd. Lekkage bleef. Volgende kitter langs gekomen die zijn best heeft gedaan en nog extra stroken heeft gekit. Schrok van de vraagprijs van zijn collega en kwam met een lagere prijs. Lekkage bleef. Een klein gaatje ontdekt, maar de lekkage hoeft niet per definitie aan het kitwerk te liggen. Maar om dat uit te sluiten, dient de kitter nog 1 keer langs te komen. Kitvoegen 3 weken geleden gemaild, inmiddels 4x gebeld, berichten bij de telefonisten achtergelaten, gisteren weer gemaild, maar niemand van Kitvoegen belt terug.

Relatief snel klaar

Indien je niet meer weet hoe je het probleem kunt oplossen, wees dan een vent en laat dat weten ipv verstoppertje spelen. Da's respectloos.

Beste Heer/mevrouw,
Bij ons niets bekend van deze klacht.
aangezien er meedere kitters zijn geweest zoals u schrijft misschien iets door elkaar gehaald ?
wij helpen u graag en kan via de...
Beste Heer/mevrouw,
Bij ons niets bekend van deze klacht.
wij helpen u graag en kan via de website een aanvraag doen.
www.kitvoegen.nl

Waardeloos. Slechte response op wat meer vragen die onstaan of het verzoek wat onstaat vanuit offertes. Nemen blijkbaar de kleinere particuliere klant niet serieus of . Op de vraag om een offerte... Waardeloos. Slechte response op wat meer vragen die onstaan of het verzoek wat onstaat vanuit offertes. Nemen blijkbaar de kleinere particuliere klant niet serieus of . Op de vraag om een offerte aan te passen en op de vraag waarom hoogwerkers zo duur zijn krijg je geen duidelijk antwoord. Heb een goede vakman nodig en dat zullen ze vast zijn maar de verkoopafdeling en/of communicatie is compleet waardeloos en allesbehalve service gericht.

Mooie website (buitenkant)

Neem ook kleinere klanten (particulieren) serieus. Dat doen ze niet.
Reageren slecht via mail traag en ontwijkend op lastige vragen.

Beste Anoniem,
Naar aanleiding van uw reactie :
Beste Anoniem,
Naar aanleiding van uw reactie :
U geeft aan dat eerst de hele buurt gekit moet worden ( waar u een passende offerte voor heeft gekregen ) en daarna maar 2 voegen op hoogte bij uw eigen adres.
helaas kost een hoogwerker voor 1 dag met transport zoals wij die nodig hebben met de juiste bak en stroom bijna net zoveel als heel de week huur.
dat uw buren niet mee betalen aan uw lekkage kan ik begrijpen maar daar wordt de hoogwerker niet goedkoper van.
U geeft aan het op een ladder te doen maar door de regelgeving en onze VCA Certificering mogen en werken wij niet op ladders op grote hoogtes.
Dit is ook bijna niet uit te voeren op een ladder maar dat begrijpen de meeste mensen wel.
Jammer dat u ons dan een slechte beoordeling geeft op uitgevoerd kitwerk wat we niet hebben uitgevoerd ( ? )

Ronald G

Ik ben redelijk tevreden maar heb toch wel een paar punten van kritiek

Duidelijke afspraken kunnen maken en een snelle reactie op berichten. De kitter was op tijd en deed het werk snel. Er werd meegedacht over de kleuren en er was geen discussie over extra werk.

Iets beter naar particulieren communiceren over de betaling en bonnen.

Een zeer prettige ervaring met Kitvoegen.nl

Jasper is bij ons langs gekomen en dacht zeer mee, over de kleuren, maar ook over eventueel slapende kinderen en weglopende katten. Een zeer prettige ervaring met Kitvoegen.nl

Rustig in de omgang en zeer professioneel.
Meedenkend over het kleur gebruik.

Misschien een pin apparaat om het bedrag te voldoen.

J van de Laar

Na een grote lekkage alles opnieuw laten kitten door dit bedrijf. Na een dag of 2 wilden we het rooster van de douchdrain terug plaatsen. Dit ging niet omdat er teveel kit in zat. Gebeld en er werd... Na een grote lekkage alles opnieuw laten kitten door dit bedrijf. Na een dag of 2 wilden we het rooster van de douchdrain terug plaatsen. Dit ging niet omdat er teveel kit in zat. Gebeld en er werd gezegd dat we er dat best zelf uit konden snijden. We hebben gezegd dat we dat niet zelf wilden doen om dat we al genoeg ellende hebben gehad met de lekkage. Nieuwe afspraak gemaakt die weer afgezegd werd omdat de kitter ziek was. Er zou contact opgebomen worden zodra ze weer "in de buurt" zaten. Daar wacht ik nog steeds op sinds januari.

Snelle eerste afspraak

Snellere afhandeling van klachten

Beste heer/ mevrouw van der Laar,
Beste heer/ mevrouw van der Laar,
Na de ellende die u had meegemaakt met de lekkage kwamen wij u snel te hulp. U was zeer tevreden over het geleverde werk. Toen de drain niet meer bleek te passen heeft een collega u geadviseerd om dat kleine stukje kit zelf weg te snijden. U zou dit gaan proberen en als het niet lukte zou u het ons laten weten, en als we dan in de buurt zitten dat we het dan even zouden oplossen voor u. Dat is helaas niet gebeurd. Dus de collega ging er vanuit dat het was opgelost. Maar mijn collega zal contact met u opnemen om het alsnog op te lossen.

Pieter Fierloos

Na een klacht uitmuntend geholpen! Gelijk de volgende morgen al incl gratis meerwerk. Ik geef ze een tien!