Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk
8.2/10

Fam Spee, Loon op Zand

Prettig en keurig contact met de planner (Peter). Rob die de werkzaamheden heeft uitgevoerd was uiterst correct en heeft keurig netjes werk geleverd.

Afspraken nakomen en keurig werk geleverd

S. de Graaf

Goede kwaliteit, snelle service en goede communicatie.
Aanrader!

Goede communicatie, net kitwerk.

Geen.

Rob Verkade

Wij hebben de samenwerking met kitvoegen.nl als zeer prettig ervaren. De offerte kwam snel binnen. De communicatie verliep uitstekend. De kitter kon een uur eerder komen dan eerder gepland. Dit werd... Wij hebben de samenwerking met kitvoegen.nl als zeer prettig ervaren. De offerte kwam snel binnen. De communicatie verliep uitstekend. De kitter kon een uur eerder komen dan eerder gepland. Dit werd ons netjes telefonisch meegedeeld. Ramon heeft keurig werk geleverd. Deed zelfs netjes zijn schoenen uit. We kunnen dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Goede communicatie, keurig kitwerk.

Er valt niets te verbeteren.

Urich John

Prettig contact met de planner. Degene die de werkzaamheden heeft uitgevoerd was uiterst correct en heeft keurig netjes werk geleverd.
2 ambassadeuren voor het Kitvoegen.nl

Correct, netjes gewerkt

Aicha

Ramon heeft bij ons 20 meter gekit in de woonkamer tussen de plint en het behang. Dit ging supersnel, heel professioneel en mooi strak. Hij is een echte vakman die zijn vak verstaat! Ook was hij erg... Ramon heeft bij ons 20 meter gekit in de woonkamer tussen de plint en het behang. Dit ging supersnel, heel professioneel en mooi strak. Hij is een echte vakman die zijn vak verstaat! Ook was hij erg vriendelijk en flexibel ( kwam om 8 uur en de kinderen moesten naar school). Hij werkte rustig om ze heen. Topvent!

Meerdere kleuren kit bij zich.

Geen, alles ging soepel.

Kit

Mijn ervaring is dat ze bij mij niet meer binnen komen duidelijk afspraken gemaakt voor ook mijn kozijnen het oude kit eruit te snijden en te vervangen stond niet op de bon alleen tegelwerk dat kan... Mijn ervaring is dat ze bij mij niet meer binnen komen duidelijk afspraken gemaakt voor ook mijn kozijnen het oude kit eruit te snijden en te vervangen stond niet op de bon alleen tegelwerk dat kan gebeuren geen probleem.dat is ook gebeurd.maar hebben alleen maar sillicone kit bij dus er kon niet gekit worden ze hebben een grote bus bij met 1 soort kit en 2 kleuren wat een lachertje voor zon bedrijf.en het mooiste is hoe gaan we dit oplossen ze moeten nog bellen en dan nog de prijs wat ik moest afrekenen het werd 60 meter minder kitten antwoord 225€ anders kan ik de kosten niet dekken wat een bedrijf zeg echt een afrader.

Beter je huiswerk doen

Reactie Kitvoegen.nl:

Goedemorgen,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven.
Helaas is uw idee van duidelijke afspraken een andere dan die van ons. Ook dat kan gebeuren.
Het...
Goedemorgen,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven.
Het klopt ook dat wij een minimumtarief hebben, dit bedrag is inclusief voorrijkosten, BTW, materialen en arbeid.
Het klopt niet dat wij maar 1 soort kit hebben en maar twee kleuren. Onze collega's zijn vak-volwassen kitters en weten precies welke kit op welke ondergrond gebruikt moet worden. En er zitten zeker meer dan twee kleuren in onze bussen hoor.
Het spijt ons dat u een in uw ogen vervelende ervaring heeft gehad met ons en wensen u veel succes met een ander kitbedrijf in de toekomst.

Moerkerken

Goede kwaliteit, snelle service.

Werkt netjes en secuur.

Ga zo door.

Particulier, Voorburg

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Goede service en nazorg

Kwaliteit werk, vriendelijkheid en nazorg

Prima geen verbeterpunten

Reactie Kitvoegen.nl:

Dank u wel voor de mooie review!
Petra van Kitvoegen.nl

Sabrina

Robin is afgelopen woensdag langsgekomen voor onze badkamer. Hij is heel vriendelijk en vakkundig te werk gegaan. Echt een aanrader!

Dacht met ons mee qua kleur en welke plekken wel/niet kitten

NVT

Trouw

Op 23 november 2020 kitvoeger op bezoek gehad, stipt op tijd. En meer dan goed zijn werk verrichten. Na goed kitwerk, alles weer als nieuw Chaupo.

Betrouwbaar en goed

Gezien het werk geen verbeterpunten