Omgaan met klachten
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk
8.2/10

Fakhredin

Perfect! Mooie prijs, goed kwaliteit en snel

Beste prijs. Goede communicatie en betrokkenheid

Eric van Hofwegen

Afgelopen vrijdag ( 17-06-2022 ) is bij ons de douchewand opnieuw gekit.

Wij zijn zeer tevreden over de medewerker en het eindresultaat.

Complimenten.

Goede communicatie.

Geen.

Floris

Ik heb mijn badkamer opnieuw laten kitten door Robin van Kitvoegen.nl. De service was boven verwachting en ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Er wordt goed naar jouw wensen geluisterd en er wordt vakwerk geleverd.

Geen.

Kevin de Winter

We had lekkage vanuit de badkamer en hadden een offerte aanvraag gedaan. Binnen 2 werkdagen reactie gehad en binnen een week na aanvraag was er al een medewerker om de badkamer opnieuw te kitten. We had lekkage vanuit de badkamer en hadden een offerte aanvraag gedaan. Binnen 2 werkdagen reactie gehad en binnen een week na aanvraag was er al een medewerker om de badkamer opnieuw te kitten.
De medewerker was er vriendelijk en heeft super werk geleverd. Ik kan kitvoegen.nl aan iedereen aanraden.

Kwaliteit
Snelheid
Super service
Vriendelijk

Laurens De keijzer

Ze bestaan nog bedrijven die zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Een uitstekende ervaring met Kitvoegen.nl Maandag afspraak maken met Peter en twee dagen later woensdag staat op het... Ze bestaan nog bedrijven die zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Een uitstekende ervaring met Kitvoegen.nl Maandag afspraak maken met Peter en twee dagen later woensdag staat op het afgesproken tijdstip Robin van kitvoegen.nl voor mijn deur. Op een professionele en deskundige en zeer snelle wijze heeft hij de reparatie van kitvoegen rond de drain van mijn douche binnen anderhalf uur uitgevoerd. En dat ook nog eens op een zeer correcte en opgewekte manier. Robin is werkelijk een ambassadeur voor jullie bedrijf. We kunnen weer douchen zonder lekkage. Hartelijk dank Peter en Robin van kitvoegen.nl
Laurens de Keijzer

Afspraak is afspraak

probeer dit niveau te handhaven

Hetty Jansen

Vanmiddag is Robin langs geweest om onze badkamer opnieuw te kitten. Hij heeft alles zeer vakkundig uitgevoerd. Van tevoren heeft hij advies gegeven over het kleurgebruik. Alles ziet er weer keurig... Vanmiddag is Robin langs geweest om onze badkamer opnieuw te kitten. Hij heeft alles zeer vakkundig uitgevoerd. Van tevoren heeft hij advies gegeven over het kleurgebruik. Alles ziet er weer keurig uit!
Een echte aanrader. Binnen 2 dagen geregeld. Ga zo door!

Erg vriendelijke benadering!

Geen. Ga zo door!

particulier

Snelle offerte, binnen 1 week waren ze in mijn huis, goed materiaal, vriendelijke vakmensen die weten wat ze moeten doen.

Ik wil Robin extra bedanken voor het uitstekende werk en je bent...

Ik wil Robin extra bedanken voor het uitstekende werk en je bent een Ambassadeur voor je bedrijf.

Vakwerk...snelle offerte ....geen lange wachttijd

M. van den Boogaard

Echt vakwerk geleverd!

Offerte snel ontvangen, goede communicatie en afspraak met kitter vond binnen enkele dagen plaats.

Ga zo door!

Van houwelingen

Super mooie afwerking, eerst een prutser gedaan, zij hebben alles eruit gedaan en opnieuw, top met de juiste kleuren
Later bleek dat ik 1 hoek over het hoofd had gezien en ze kwamen het...
Later bleek dat ik 1 hoek over het hoofd had gezien en ze kwamen het probleemloos nog afwerken, super service

Netjes, vakbekwaam uitstekende service goede bereikbaarheid
Vriendelijk personeel

Niets aan toe te voegen

Breda

Kwaliteit, goede prijs, goed personeel.
Kwaliteit, goede prijs, goed personeel.
Kitvoegen heeft tijdens de bouw van ons huis heel mooi werk geleverd. We zijn nogal kritisch en konden geen slecht kitwerk ontdekken. Nu wilden we de plinten onderaan af laten kitten. Kitvoegen was de enige partij die dit mocht doen. Het zit er strak op! De kitter zag er ook zeer verzorgd uit, luistert goed naar je wensen en was heel beleefd. Mocht je twijfelen over wel bedrijf je in huis wilt halen om te laten kitten: bij kitvoegen zit je helemaal goed!

Kwaliteit van het werk
Kwaliteit van het materiaal
Personeel
Offerte

Planning liep niet helemaal strak, maar ze zorgen er altijd voor dat het goed komt.