Lesopbouw
Plezier
9.8/10

Micha

Sympathieke instructeurs, goede communicatie en flexibel. Ze hadden helaas tijdens mijn les een kite niet op orde waardoor we een deel van de lestijd kwijt waren aan lijnen uit de knoop halen.... Sympathieke instructeurs, goede communicatie en flexibel. Ze hadden helaas tijdens mijn les een kite niet op orde waardoor we een deel van de lestijd kwijt waren aan lijnen uit de knoop halen. Uiteindelijk wel 30min gratis lestijd aangeboden gekregen ter compensatie :) Houd er trouwens ook rekening mee dat je les (meermalig) verzet kan worden vanwege de wind, maar dat hoort bij de kitesurf sport.

Flexibel, goed materiaal

Efficiënter benutten lestijd

Reactie Kiteboardschool.nl:

Thanks voor je review en bedankt voor de feedback!

wilfor

Super goede uitleg

personeel is fantastisch

nog niet gevonden

Reactie Kiteboardschool.nl:

Thanks voor je review. Hopelijk tot snel!

Marc de Vrij

Goeie vibes goeie lessen

Enthousiaste leraren, goede instructies en goede gear. Kortom; snel leren en dus progressie boeken! Na 4 lessen scheerde ik al over het water. ?

Afstand van school naar Zandmotor is lopend 15min heen 15min terug.

Reactie Kiteboardschool.nl:

Bedankt voor je leuke review! Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer!

Hans Hofkes

Wat een positieve vibe. Zonder enige ervaring in 5 lessen "het kite virus" te pakken gekregen.

Communicatie
Enthousiasme van de instructeurs
Communicatie
Enthousiasme van de instructeurs
Veiligheid
Diversiteit aan instructeurs en dus aanpak vanuit verschillende ervaringen en overall handling op de verschillende onderdelen
Nieuwe spullen
Evaluatie na de lessen
Goede vibe!

Ga zo door!

Thanks Hans!

Marijn de Kort

Ervaring met kiteboardschool is top!

Vriendelijk, goede communicatie via app en mail, heldere site, goeie uitleg

Krijgen we zo snel niet bedacht

Reactie Kiteboardschool.nl:

Thanks Marijn. Hopelijk tot snel!

Andre

Fijne start met kitesurfen, vertrouwen dat ik het kan leren.

fijne ontvangst, goede uitleg, prettige sfeer.

wc mogelijkheid maar komt door corona nu.

Jelmer Brand

Kiteboardschool.nl staat voor veel meer dan alleen lessen. Hun werkwijze heeft mij de perfecte basis gegeven om super snel progressie te maken waardoor ik nu optimaal geniet van deze prachtige... Kiteboardschool.nl staat voor veel meer dan alleen lessen. Hun werkwijze heeft mij de perfecte basis gegeven om super snel progressie te maken waardoor ik nu optimaal geniet van deze prachtige sport. Naast de lessen die van zeer hoge kwaliteit zijn is de nazorg ook ronduit super. Ze hebben me super goed advies gegeven over het aanschaffen van de juiste gear en konden deze daarnaast ook tegen een goede prijs in zeer korte tijd leveren. Deze passie die deze mensen hebben voor de sport spat er van af en dat merk je aan alles wat ze doen.

Vriendelijk, enthousiast en kundig personeel, uitstekende aftercare, hoge kwaliteit lesmateriaal, veiligheid staat hoog in het vaandel, gevoel dat de progressie van de studenten centraal staat.

Eigenlijk geen

Olaf

Reageren snel, leuke les, veel aandacht voor de veiligheid en een hoop lol gehad.

Reageren snel, leuke les, veel aandacht voor de veiligheid, vriendelijk

warmer zeewater ;) Nee, geen verbeterpunten

Ruben

Super fijn bedrijf. Heerlijke sfeer en veel aandacht voor veiligheid

Veiligheid, Professioneel, geen les bij slechte omstandigheden en Sfeer!

Zandmotor druk, maar gelukkig super alternatieve locatie.

margreet voermans/ sporthorsevet

Super kitesurf school, the best, good and friendly instructors, in no time you are flying, easy guys, I come definitely back!

praktische tips, kleine puntjes die de instructeurs zien en waardoor je snel vooruit gang maakt, gezellig, leuke atmosfeer, alles heeft een oplossing

nee, het was perfect. De wind was paar dagen wat minder, maar dat wordt door iemand anders geregeld