Lesopbouw
Veiligheid
Plezier
9.8/10

Mathijs

Echt een aanrader!! Ik heb eerder lessen gehad in Griekenland, maar deze lessen (van Tom) waren qua opbouw, professionaliteit en met de focus op zelfstandigheid velen malen beter!

Focus op zelfstandigheid

Jelke Jan H

Dit is mijn tweede les en ik mag zelfstandig varen, upwind kitecontrole en boardcontrole zijn er flink op vooruit gegaan met de tips en uitleg van mijn instructeur Thom. Ik voel me veilig en... Dit is mijn tweede les en ik mag zelfstandig varen, upwind kitecontrole en boardcontrole zijn er flink op vooruit gegaan met de tips en uitleg van mijn instructeur Thom. Ik voel me veilig en vertrouwd genoeg om zelfstandig het water op te gaan. Het is een fijne kiteboardchool en ze nemen de tijd voor je en het is persoonlijk. Iets wat ik erg kan waarderen.

Persoonlijk en duidelijke uitleg.

Een communicatieset dat bespaart je je stem.

Daniel Kaat

Passie en Fun

Vriendelijkheid en passie voor het kitesurfen

Anneloes

ABSOLUTE aanrader!! Ik verliet de school met een nieuwe vaardigheid en een diepe waardering voor de sport van het kiteboarden. Ik raad deze school ten zeerste aan aan iedereen die geïnteresseerd is... ABSOLUTE aanrader!! Ik verliet de school met een nieuwe vaardigheid en een diepe waardering voor de sport van het kiteboarden. Ik raad deze school ten zeerste aan aan iedereen die geïnteresseerd is in het leren van kiteboarden, of je nu een beginner bent of je vaardigheden wilt verbeteren. Het is een investering in zowel plezier als veiligheid die absoluut de moeite waard is.

- Goed opgeleide instructeurs
- De nadruk op veiligheid
- Gestructureerde voortgang van Lessen
- Goede gear

NVT

Rico

Goede tips gekregen van Tijmen. Ik had al een paar lessen op andere plekken gehad en wilde graag alleen leren kiten.
Tijmen heeft mij goede tips gegeven en ik heb absoluut nieuwe dingen...
Tijmen heeft mij goede tips gegeven en ik heb absoluut nieuwe dingen geleerd. Hij legt goed uit en checked ook goed of je het snapt.
Ik had nog nooit in de regen gekite en toen we vol in de regen stonden, legde hij heel goed uit, waar ik op moest letten. Nooit aan gedacht!

Ik kan hem aanbevelen!

Goede tips gekregen, gezellige en ervaren instructeur

ik heb geen verbeterpunten.

Raymond Knetemann

Erg geslaagde kite surfles met een ervaren en enthousiaste instructeur

Goede structuur les, leuke instructeur, goede gear, goede communicatie

Aanvang van studenten kan wat duidelijker en leuker

Natalie van Duijnhoven

Hele prettige ongedwongen sfeer tijdens de lessen, duidelijke uitleg, veel geleerd.
Kundig en persoonlijke advies.

Goed en snel bereikbaar bij vragen n.a.v. de boeking.
Ze denken echt met je mee.
Ook als ouder/ begeleider voel je je erg welkom en mag je bij de lessen zijn.

geen, alles was tip top

Rene

Super ervaring en veel geleerd! Op naar de volgende les

Klant vriendelijk, goede instructeurs, duidelijke uitleg en een leuke ervaring

Vooral zo doorgaan!

Regina S.

Fun and great experience! Definitely worth it! :)
Fun and great experience! Definitely worth it! :)
Melan and Marki have done an amazing job! Unfortunately they have been fully booked, otherwise I would've done the 3 or 5 lessons directly after my first one :D

Great team, friendly and an amazing knowledge about kitesurfing, the water and the weather :)

Unfortunately everything - even this feedback page - is in Dutch. (At least on my mobile phone). Maybe your IT-person can add the option to change the languages. :)
As well maybe write it down...
As well maybe write it down on the homepage, that you don't go into the water on the first lesson (instruction), when the weather isn't good enough. Maybe you wrote it down, but unfortunately my Dutch wasn't good enough. :/

Anouk de Jong / Mike de Jong (Vater)

Super 1. Erfahrung mit viel Spaß!

Alles war sehr gut erklärt was man machen muss. Dorrit war sehr geduldig und hat Lust auf mehr gemacht! ❤️

- Unterricht in deutsche Sprache bzw Grundbegriffe auf Deutsch
- Eine Dusche wo man wirklich alleine duschen kann. Die Dusche im offenen ist nicht wirklich privat... 😉
- Kommunikation per...
- Unterricht in deutsche Sprache bzw Grundbegriffe auf Deutsch
- Kommunikation per E-Mail und Telefon war schwierig. Leider lange keine(r) erreichen können.