Lesopbouw
Veiligheid
Plezier

Tim Unnerstall/Fitnessloft

The kitesurfschool was located easily accessible on a very nice and clean beach. The staff was super friendly and taught well, even in English. We all managed to fly a big kite in the end for a...

Very sympathetic and authentic instructors with good English and or German Skills.
Great equipment. Smooth handling and customer service was very nice.

It was like we have imagined

A

Easy to book online platform. Great location and pleasant staff

Tom Kleijn

Leuke enthousiaste mensen. Beginnersles gehad, alles netjes uitgelegd en goed geoefend!

Maarten Willemsen

Super goede les van Jasper gekregen. Alleen maar lof.

Duidelijk instructie, met name over de veiligheid.

De afstand naar de zand motor is wel heel ver lopen.

Sharon Pronk

Ik ben super blij dat ik bij de kitesurfschool.nl heb leren kitesurfen. Dankzij de lessen sta ik nu zelfverzekerd op mijn board en kan ik eindelijk naar Egypte. De lessen waren intensief maar heel...

Communicatief goed. Twee van mijn vijf lessen moesten verzet worden door gebrek aan wind. Dit werd tijdig gecommuniceerd zodat ik alsnog iets aan mijn dag had.

Progressie kaartje misschien online gaan gebruiken. Dit komt omdat ik het kaartje tussentijds een keer ben verloren, gelukkig werd dit goed opgelost.

Carel Frumau

Op 5 mei de 2de les gehad van Jasper (Jap). Het ontvangst is zeer relax en de uitrusting is tiptop. Met ontzettend veel enthousiasme zijn we meegenomen in de safety regels, het opbouwen en oefenen...

Materiaal is top - begeleiding en uitleg is fijn - mensen zijn enorm vriendelijk en relax

Afstand naar de Zandmotor is een aardig stukje lopen...

Sanne Persoon

Ik heb afgelopen week mijn cursus kunnen voltooien. Ik kan nu zelfstandig het water op, dankzij de zeer professionele instructeurs. Ik had alle drie de dagen dezelfde instructeur, wat ik persoonlijk...

De sterkte punten van dit bedrijf vind ik het boeking systeem. Ik vond het hebben van een eigen account heel fijn, zo kon ik meekijken naar mijn geboekte lessen en windverwachtingen. SMS-berichten en mails voor aanvang met exacte locaties e.d. werkte voor mij perfect.

Met het inschrijven van mijn laatste les was het nogal druk. Ze deden erg hun best om alle inschrijvingen er zo snel mogelijk doorheen te krijgen, dit duurde voor mijn gevoel daarom ook niet gek lang. De inschrijven zijn ook altijd erg persoonlijk, wellicht dat het daardoor kwam.

Femke Persoon

Ik heb afgelopen zondag avond les gehad van Jasper. Ik had een vijfdaagse cursus geboekt, die ik samen zou gaan volgen met 2 andere cursisten. Ik ben toen persoonlijk opgebeld, om mijn lessen up te...

Opvallende sterke punten van dit bedrijf vind ik de service vooraf, dus het telefoontje die ik kreeg om mijn les up te graden. Ik kon een gloednieuw wetsuit huren, dit vond ik ook heel prettig. Er waren aparte kleedhokjes en kon mijn waardevolle spullen achterlaten bij de shopmanager. :)
Het team verwelkomde mij op een zeer prettige manier, er stond zelfs verse koffie klaar. Het is in mijn ogen een heel familiar bedrijf waar kwaliteit heel hoog staat. Dit zie je ook terug komen in de shop waar zij het materiaal verkopen waar je les mee krijgt.

Mijn tip is om vooral zo door te gaan!

Lieke Heerze

Les zelf was leuk en goed.

Organisatie er omheen erg slordig:
1) je kunt aangeven, tijdens het boeken van een les, dat je de les voor een ander boekt. In mijn geval ging het om...

zie hierboven

Reactie Kiteboardschool.nl:

Beste

Bedankt voor de review, dit waarderen wij en wij zullen jullie ervaring meenemen om onze bedrijfsprocessen te verbeteren!

Wij vinden het erg vervelend dat de les die je als verassing had geen verassing meer was en bieden onze excuses aan daarvoor.

Wel willen wij ook een antwoordt geven op de punten die je omschrijft en waar het volgens jullie mis is gelopen:

1) Een les voor een ander boeken betekent niet zozeer dat deze niet op de hoogte wordt gebracht over zijn/haar les. Bij het invullen van zijn/haar email adres volgt er een automatisch bericht met belangrijke informatie over de les. Dit doen we op deze manier om onze cursisten zo voorbereidt mogelijk de les in te laten gaan. Deze mail is naar jullie beiden gestuurd.
2) Er wordt inderdaad een dag van tevoren per email en sms doorgegeven of de les wel of niet doorgaat. Deze email gaat naar de persoon die de les heeft en niet naar degene die de les heeft geboekt (we willen je immers niet spammen met mail die voor een ander bestemd is). In jullie geval is er een bericht om 18:55 op 4 mei naar Ivo zijn emailadres gestuurd, met bevestiging van de les op 5 mei (dit doen wij altijd tussen 5 en 8pm zoals omschreven staat in de reserveringsmail die jullie beiden hebben ontvangen). Helaas is zijn telnummer niet opgegeven bij de reservering waardoor er dus geen sms is verzonden.
3) Onze exacte leslocatie staat omschreven in de email die Ivo ontvangen heeft een dag van tevoren. Hierin vindt je een link met de exacte locatie details en waar je je moet melden voor de cursus. Ook kan je onze leslocaties vinden op onze website waarin wij uitgebreid uitleggen waar je precies moet zijn.
4) Het invullen van onze liability waiver is verplicht voor de verzekering. Daarnaast willen we weten of onze cursisten kunnen zwemmen, er zijn er vaak genoeg bij die dat niet kunnen ;) en uiteraard willen wij weten of de cursist door heeft dat we met de krachten van de natuur spelen en dus met een risicosport bezig zijn.

Wij zijn er om kitesurflessen zo veilig mogelijk te geven, cursisten naar een hoger niveau te brengen en gezamenlijk de doelen te behalen die zij stellen.

Onze instructeurs zijn daarom ook allemaal gecertificeerd en paraat om jullie veilig het water op te krijgen. Wij zijn dan ook blij dat jullie van de les zelf wel genoten hebben en hopen jullie weer spoedig te zien voor een vervolg les.

Al met al zijn wij blij met je review en zullen hier uiteraard werk van maken om jullie ervaring bij Kiteboardschool.nl te verbeteren en te perfectioneren.

Graag nodigen wij jullie ook dan uit om binnenkort een kopje koffie te komen drinken en zo te kijken of wij jullie met onze aftercare ergens mee van dienst kunnen zijn.

Roel Oude Avenhuis
0640808800

Floris

Vandaag mijn eerste E-Foil les!! en door een goede instructie stond ik gelijk! Super vette ervaring. Ik kom een keer terug!

Goed uitleg
Goed materiaal