Lesopbouw
Plezier
9.8/10

Milou

Superfijne kiteschool

De instructrice (Arja) was super enthousiast en vriendelijk. Ze gaf duidelijke uitleg, feedback en haar lessen zijn heel goed opgebouwd waardoor je stap voor stap vertrouwd raakt met het kitesurfen.... De instructrice (Arja) was super enthousiast en vriendelijk. Ze gaf duidelijke uitleg, feedback en haar lessen zijn heel goed opgebouwd waardoor je stap voor stap vertrouwd raakt met het kitesurfen. De materialen waren allemaal erg nieuw en de communicatie over het doorgaan van de lessen (ivm de wind) was goed geregeld.

Wijkiki

Super relaxte sfeer, leuke instructeurs, goed materiaal, mooie lokatie, flexibel in de planning, helemaal goed?

Mooi reserverings systeem voor de lessen, mooi les materiaal, mooie lokatie, super vriendelijke instructeurs.

Met harde wind op zee lastig communiceren, zou handig zijn om met headset met instructeurs te kunnen communiceren

Reactie Kiteboardschool.nl:

Bedankt voor je review Wijkiki.

Manon Dijkers

Hele fijne les gehad (prive). Echt op maat, duidelijke uitleg, fijn tempo en goed materiaal. We zijn op verzoek de zee ingegaan en heb geleerd ook daar te kunnen starten. Zie uit naar de volgende les.

Les op maat, goede leraar en goed materiaal

Dat je bij het boeken een voorkeur voor een leraar mag aangeven

Reactie Kiteboardschool.nl:

Op zee leren kiten is wel nodig als je een geweldige kitesurf carrière wilt hebben ;) Leuk te horen dat het een success was.

Björn en Mathias

3 super locaties

Eenvoudig te boeken

kbs

Erg leuke dag gehad

relaxte sfeer

tijdsduur is wat kort door lange aanlooptijd

Liesbeth

Superleuk ook voor kinderen

Zelfs als je geen ervaring hebt met golfsurfen, kun je in de eerste les al op je plank staan. Mijn kinderen van 9 en 13 jaar vonden het fantastisch.

Geen.

Reactie Kiteboardschool.nl:

Hoi Liesbeth, fijn om te horen dat je kinderen een top dagje hadden op zee bij KBS!

Marit

Het was een erg leuke surfles

Goeie uitleg, vriendelijk en netjes

Mailtje zorgde voor verwarring ivm soort surfles

Derk Smid

Heel goed!!!

Very organised. Fantastic communication

Can't think of any now.

Topper!

Sas Poelenjee

Super super ervaring, zeer kundig, veilig, gezellig en fantastisch ervaren en enthousiaste instructeur Tom.

Gestructureerd, enthousiast, veilig, opbouwend, vertrouwen.

Geen, ga zo door !!!

Reactie Kiteboardschool.nl:

We zullen Tom informeren. Tot snel op het water!

Ger v Heesch

De ligging en accommodatie is perfect. Vooral voor beginners is Zandmotor een veilige plek om te oefenen. altijd ook iemand in de buurt die je kan helpen. ik had een les van Carlos. heel vriendelijk... De ligging en accommodatie is perfect. Vooral voor beginners is Zandmotor een veilige plek om te oefenen. altijd ook iemand in de buurt die je kan helpen. ik had een les van Carlos. heel vriendelijk en behulpzaam. Hij moet af en toe gedacht hebben "waarom gaat die man niet golfen" ha ha. dank je Carlos ik heb enorm genoten van je les.

de ligging en accommodatie is perfect. goed materiaal en vriendelijk personeel.

De ontvangst was wat rommelig en gehaast.

Reactie Kiteboardschool.nl:

Mooie recensie van onze instructeur Carlos. We zullen hem informeren. Fijn dat je het leuk hebt gehad!