Lesopbouw
Veiligheid
Plezier
9.8/10

Zeffe

Ik heb mijn eerste Kite setje hier gekocht, en de service was top. Daarnaast zijn ook al mijn vragen beantwoord. Kortom top!

Service, klantvriendelijkheid, goede prijzen, behulpzaam, snel geregeld, goede kwaliteit

X

Johan Stijnen

Super goed lessen gehad. Vriendelijke en behulpzame instructeurs. Heel flexibel in lestijden en boekingen. Goede begeleiding aankoop materiaal

Vriendelijk, professioneel, ervaring

Niet van toepassing

Michiel

Super leuke lui. Goede lessen. Flexibel in de service. Ga er met veel plezier naar toe.

De sfeer

De nieuwe locatie net zo leuk en nog relexter maken

Marleen

Leuke lessen! Professionele begeleiding en goeie sfeer!

Goeie begeleiding en sfeer

Omkleedmogelijkheid met licht

W

Fijne school. Goede spullen, fijne instructeurs.

Relaxte en kundige instructeurs

Is wat ver lopen naar de zandmotor, op zich niet erg maar kost wel lestijd

Sharon

Positieve vibes! Goede en toffe lessen.

Sociaal en deskundig!

Een beachbar!

EJ R

Ik heb 3 lessen geboekt met 2 personen. Na 1 les viel de andere uit en kon ik makkelijk om boeken naar 5 lessen voor 2. Geen gezeur zo geregeld. Men kite vooral op de zandmotor en daar ben ik niet... Ik heb 3 lessen geboekt met 2 personen. Na 1 les viel de andere uit en kon ik makkelijk om boeken naar 5 lessen voor 2. Geen gezeur zo geregeld. Men kite vooral op de zandmotor en daar ben ik niet echt fan van vanwege de drukte en ondieptes op grote delen ervan. Waar het diep is is het veel te druk om het te leren. De ondieptes maken het gevaarlijker maar dat merk je pas op het moment dat je ook daadwerkelijk weg kunt kiten.
De instructeurs weten waar ze het over hebben en zijn erg plezierig om les van te krijgen. Zelf zou ik wel graag hebben willen oefenen met wat er gebeurt wanneer je plotseling je kite moet quickreleasen. Dit kan ervoor zorgen dat wanneer je het nodig hebt je het ook daadwerkelijk doet. Alleen theorie blijft vaak niet bij. Kite spullen die je krijgt zijn prima.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden en raad ik anderen zeker aan om hier te boeken.

Zie bovestaande

Zie bovenstaande

R.

Top

Les gehad op 27-09 om 9.00 op zandmotor. Super goede uitleg en les gehad van deze meneer. Had enige ervaring zelf en mijn eigen spullen meegenomen. Er werd gekeken naar wat ik kon en hierop verder... Les gehad op 27-09 om 9.00 op zandmotor. Super goede uitleg en les gehad van deze meneer. Had enige ervaring zelf en mijn eigen spullen meegenomen. Er werd gekeken naar wat ik kon en hierop verder gebouwd. Verder nog tips gehad voor mijn eigen materiaal. Credits voor deze meneer (ben zijn naam kwijt).

Jammer van het vlagerige weer. Lag niet aan de school. Wel geleerd hoe ik kan voorkomen dat mijn kite uit de lucht valt ;)

Jaap van Dijk

Super geholpen met een plek voor 5 personen. Heel hulpvaardig en tof!

Simpel en gezellig bedrijf met gemotiveerde mensen!

Licht in kleedruimte
Iets Betere douche. Hoef niet warm maar wel goede straal waar je onderkan.

Timon

Geweldige lesschool, super veel geleerd en plezier van gehad!

Goede instructeurs met veel ervaring die je snel kitesurfen leren