Lesopbouw
Veiligheid
Plezier
9.8/10

Susan Pruimboom

Superlessen gehad! Eerst onze wensen besproken en lessen op maat gemaakt. Goede hulp/feedback als dingen nog net niet lukken. We gingen door tot ik eindelijk goed lange stukken kon varen, daarbij... Superlessen gehad! Eerst onze wensen besproken en lessen op maat gemaakt. Goede hulp/feedback als dingen nog net niet lukken. We gingen door tot ik eindelijk goed lange stukken kon varen, daarbij staat veiligheid hoog in het vaandel en dat is erg prettig als je nog niet ervaren bent.

Tessa den Reijer

Ik heb een drie daagse privé cursus gehad met Thijs. De lessen waren goed gestructureerd en super gezellig! Na de drie dagen, al mijn eerste stukjes gevaren echt een SUPER gevoel.... Ik heb een drie daagse privé cursus gehad met Thijs. De lessen waren goed gestructureerd en super gezellig! Na de drie dagen, al mijn eerste stukjes gevaren echt een SUPER gevoel. Kiteboardschool.nl zou ik echt iedereen aanraden die wil leren kitesurfen.

Emmely

Super gezellig gehad!! Kom zeker nog een keer terug. Raad wel iedereen aan om de 3-dagen cursus te doen.

Paulien ter meulem

Ik heb in de laatste 15 jaar van een stuk of 10 leraren les gehad en Thijs maakte het verschil dat hij heel kalm en duidelijke instructies geeft. Verder is het een hele gezellige vent wat je kite... Ik heb in de laatste 15 jaar van een stuk of 10 leraren les gehad en Thijs maakte het verschil dat hij heel kalm en duidelijke instructies geeft. Verder is het een hele gezellige vent wat je kite les maakt. Ik vind persoonlijk het voor en na praatje minstens zo belangrijk als de les. Absoluut een instructeur om aan te bevelen.
Het feit dat ik nu steeds niet verschrikkelijk goed kan kiten is overigens aan geen enkele instructeur te verwijten.

Makelaardij OLAV Veldhuizen

Top kwaliteit. Prima instructeurs. Perfecte ontspanning. Super gezellig. Alles is positief.

Alleen graag wat meer zon op het strand regelen als het kan.

pawn.nl

Super weekeind gehad! Goede uitleg met van een leuke instructeur ??

Danny Jourdin

Super school! In een paar weken leren kiten!

Geen.

P Scholten

Super gave dag gehad. Morgen weer

Floor van Beek

Ik ben enorm goed geholpen en kreeg energie van de positieve benadering van de Kiteboardschool! Als je op een leuke manier wilt leren kiten, moet je hier zijn.