Lesopbouw
Veiligheid
Plezier
9.8/10

moritz ella

Excellent lessons; very friendly people; perfect location!

Ron van Putten

Goede instructoren en lokatie. Zij hebben mij geen enkele keer laten opdraven als de omstandigheden niet goed genoeg waren voor het lesdoel.

Ten opzichte van een paar ervaringen bij een andere school heb ik hier ervaren dat als de wind niet goed genoeg is, zij je echt niet laten opdraven. De les wordt dan gewoon gecancelled.

Misschioen wat vaker de zelfde instructeur die les geeft. Dat zou de lessen nog net iets meer consistentie geven. Daarnaast vloerverwarming op de omkleedplek. ( Dat laatste is belachelijk... Misschioen wat vaker de zelfde instructeur die les geeft. Dat zou de lessen nog net iets meer consistentie geven. Daarnaast vloerverwarming op de omkleedplek. ( Dat laatste is belachelijk natuurlijk, maar dit begrepen jullie waarschijnlijk al.)

Wim Oonk

Goede school met prima leraren en goed materiaal de lessen zijn leuk en leerzaam de lokatie in Kijkduin is geweldig en zeer veilig, dus als je wil leren kitesurfen dan is deze school zeker een... Goede school met prima leraren en goed materiaal de lessen zijn leuk en leerzaam de lokatie in Kijkduin is geweldig en zeer veilig, dus als je wil leren kitesurfen dan is deze school zeker een aanrader.
Groeten van een beginnend kitesurfer.

Mélissa Martinot

Excellent lesson with Kiteboardschool! The water was cold but time really flew, we had great fun!

Job

Erg enthousiast over Kiteboardschool. Inschrijving en betaling prima geregeld en vooraf veel informatie en voorpret met de kennisbank. Bij aankomst leuke sfeer en professionele mensen.

Goed materiaal, ideale omgeving (ondiep, weinig golven) en top instructeurs. Heldere uitleg, persoonlijke aandacht, kundig en streng als het moet ('nee valhelm mag niet af')

Het 'clubhuis' zou iets meer comfort kunnen hebben (douche/nespresso) maar eerste prioriteit voor mij is instructeurs en materiaal.

Sander van den Brink

Het was een geweldige middag en zeker voor herhaling vatbaar!

Goede spullen, duidelijke uitleg.

Een warme douche!

Marco Aartse

Eerste priveles na eerste kennismaking tijdens kitecursus tijdens vakantie. Locatie Kijkduin is top met vlak en ondiep water. En wat je leert in een paar uur tijd.... Veel! Nog een paar lessen en... Eerste priveles na eerste kennismaking tijdens kitecursus tijdens vakantie. Locatie Kijkduin is top met vlak en ondiep water. En wat je leert in een paar uur tijd.... Veel! Nog een paar lessen en dan zelf aan de gang!!

Lekker flexibel en meedenken, relaxte sfeer.

Marco

Heel fijne kitesurfschool. Ik heb 3 lessen gehad, 3 verschillende leraren. Prima aanvullingen steeds. En ze zijn allemaal leuk, aardig en kundig. Super happy dat ik aan het eind van les 3 zover was... Heel fijne kitesurfschool. Ik heb 3 lessen gehad, 3 verschillende leraren. Prima aanvullingen steeds. En ze zijn allemaal leuk, aardig en kundig. Super happy dat ik aan het eind van les 3 zover was dat ik nu met eigen spullen de basistechniek mezelf verder eigen kan gaan maken. Ook blij met de duidelijke communicatie over lessen die wel/niet doorgaan door weersomstandingheden. Keep it up !

Communicatie is prima. Goede materialen. Veiligheid is belangrijk.

Marco Gonzales

Zeer goed

Vriendelijke en duidelijke instructies

Helene de Jongh

Leuke leraren en in een paar uur tijd leer je de basics