Lesopbouw
Veiligheid
Plezier
9.8/10

Gert

Heb voor een tijdje terug een onvoldoende gegeven,maar wil die bij deze omzetten naar een dikke 9..heb een goed gesprek gehad met Rodney en warennhet er over eens dat een aantal dingen niet... Heb voor een tijdje terug een onvoldoende gegeven,maar wil die bij deze omzetten naar een dikke 9..heb een goed gesprek gehad met Rodney en warennhet er over eens dat een aantal dingen niet helemaal lekker gelopen waren,maar alles keurig opgelost en wil hem en de kiteboardschool daarvoor bedanken!..top!?

Proberen de cursisten steeds dezelfde instructeur te geven

Reza

Mooie club en zeer klantvriendelijk met top instructeurs

Zeer flexibel

Eerste les met 2 kites werken ipv 1

Marco

Heel leuke les gehad van deskundige instructeur. Ik ben enthousiast gebleven over kitesurfen en ga dan ook verder. Verder nette ontvangst en goed boekingsysteem.

Heel vriendelijk personeel

Evers

Fijne les met grote leerstappen en flexibele insteek

Flexibele indeling vd les, afhankelijk van hoe het gaat, de wind etc.
Fijne leraren

De informatie vooraf of het wel of niet doorgaat komt wel erg laat (de avond ervoor 18u), met de huidige voorspellingen kan dat ws wel eerder

Anita

Prima les op fijne lokatie

- Enthousiaste, geduldige, vriendelijke instructeurs
- Enthousiaste, geduldige, vriendelijke instructeurs
- Wij hadden al les gehad in het buitenland. De instructeur checkte kort of we alles goed gekeerd en onthouden hadden. De rest van de les sloot perfect aan op waar we gebleven waren. Super!!
- De instructeur deed echt zijn best ons zoveel mogelijk te leren
- Prima materiaal
- Fijne lokatie

- Onduidelijk waar je je moet melden
- We hadden een mail gestuurd met wat vragen, maar hierop kregen we helaas geen reactie

Joe Paton

Excellent organisation, communication and web-interface. The instructors I had (Christian, Lex and Stepan) were all excellent - enthusiastic and patient.

Excellent instructors. Clear communication and organised company.

Semi-private (group of two) is recommended to learn faster and spend less time waiting. It would be good to know more about getting your own equipment during the lessons.

Sjoerd Mampaey

Toffe & ervaren instructeurs die relatief ingewikkelde materie zeer duidelijk en snel over weten te brengen

leuke nazorg over hoe het geweest is en ook op het moment dat ik zelfstandig ben gaan kiten nog een beetje coaching en tips gekregen

Lars Kraan

Na een 3 daagse cursus en een privéles voor 2 gevolgd te hebben, heb ik het kitesurfen nu onder de knie en heb ik met behulp van de kiteboardschool m'n eigen materiaal aangeschaft.

Het...

Het feit dat ze veel zorg besteden aan veiligheid spreekt mij heel erg aan, zodat je daarna als je zelf gaat kiten je jezelf ook echt zeker voelt en precies weet wat te doen bij diverse situaties.

Erg fijne school met goeie instructeurs, goeie lesstof en top materiaal.

- Het nieuwste materiaal.
- Goeie instructeurs.
- Altijd bereikbaar voor vragen. (Ook nu ik zelf aan het kiten ben)

Geen, ga vooral zo door!

Remon

Zeer positief. Prachtige locatie om het te leren. Lesschool zit dichtbij de spot! Daarnaast is het personeel ook erg vriendelijk. Ze bezitten over veel expertise! Een aanrader dus.

Je wordt ik groepjes van 3 geplaatst waardoor het soms lang kan duren voordat je aan de beurd bent.

Gert

3 daagse cursus ingeschreven,heb alleen 3x een verschillende instructeur gehad,terwijl mij dezelfde instructeur was beloofd!...heb 2x les 2 gehad!!!...super balen dat je dan nog niet op het board... 3 daagse cursus ingeschreven,heb alleen 3x een verschillende instructeur gehad,terwijl mij dezelfde instructeur was beloofd!...heb 2x les 2 gehad!!!...super balen dat je dan nog niet op het board staat!..geef je dit aan met niet gevaren gratis les!...geld alleen voor 5!!! daagse cursus!...bieden ze een korting aan,alleen betaal je dezelfde prijs als normaal!!..hoezo korting?..en met het risico weer een les 2 te krijgen!

prima instructeurs

betere communicatie wat betreft lesgeving
betere communicatie wat betreft lesgeving
iemand steeds dezelfde instructeur geven,dan weet je waar je gebleven bent!(maar niet zaterdags bevestigen en dan zondags een andere instructeur geven!)
klachten serieus nemen!...want je betaald wel serieus geld!