Lesopbouw
Veiligheid
Plezier
9.8/10

Uli Rackwitz

Vorig jaar tijdens de Sinterklaas-actie een 3-Daagse Kitesurfcursus aangeschaft en afgelopen maand en begin deze maand gebruikt. Het water was nog behoorlijk koud maar de 3-Daagse cursus was het... Vorig jaar tijdens de Sinterklaas-actie een 3-Daagse Kitesurfcursus aangeschaft en afgelopen maand en begin deze maand gebruikt. Het water was nog behoorlijk koud maar de 3-Daagse cursus was het meer dan waard. Bij mijn eerste les bleek mijn kitebeheersing zo goed te zijn dat ik nog bij de eerste les een waterstart met het board mocht proberen! Mijn tweede les was voornamelijk op bodydraggen en deels op een waterstart met het board gericht en de derde les was volledig op de waterstart gericht. Aan het eind kon ik zelfs al een stuk varen, terwijl ik nog vóór mijn cursus absoluut geen ervaring met kiten of boards had. Al met al een absolute topervaring! Erg klantvriendelijk, veiligheid staat bij hun hoog in de wandel en als er echt geen wind staat wordt je van te voren afgebeld en wordt je les naar een andere dag verschoven.

Het weer speelde af en toe niet mee maar daar kunnen wij allemaal niks aan doen.

E. de Bruin

Vorig jaar leren varen bij Kiteboardschool en dit jaar goed begonnen met een advanced cursus, zeg maar gerust vliegcursus.

De eerder genoemde palmbomen, vrouwen in bikini's en als dat niet haalbaar is een warme douche, zijn goede verbeterpunten. Anders (nog) knappere instructeurs zou ook een oplossing zijn.

Tim

Roel en Thijs heb ik leren kennen op Aruba en zijn echte Kite Junkies. Met hun passie voor kitesurfen hebben ze mij aangestoken. Inmiddels ben ik zwaar verslaafd aan de sport en heb ik van Roel en... Roel en Thijs heb ik leren kennen op Aruba en zijn echte Kite Junkies. Met hun passie voor kitesurfen hebben ze mij aangestoken. Inmiddels ben ik zwaar verslaafd aan de sport en heb ik van Roel en Thijs veel tips en tricks geleerd ;-). Mijn beste ervaring was de Kite Safari in Hurghada waar ik niet alleen enorm veel vooruitgang heb geboekt maar ook enorm veel heb genoten van de Kite scene. In mijn ogen zijn Roel en Thijs echte ambassadeurs van de sport en de lifestyle en delen ze hun passie met al hun cursisten en vrienden.

- Een "warme" douche is altijd fijn. ;-)

Fugro Geoservice B.V.

Zaterdag 18 april hebben wij een fantastische kitesurf ervaring beleefd dankzij de kiteboardschool. De 23 leden van de personeelsvereniging van Fugro Geoservice B.V. hebben deze dag kennis gemaakt... Zaterdag 18 april hebben wij een fantastische kitesurf ervaring beleefd dankzij de kiteboardschool. De 23 leden van de personeelsvereniging van Fugro Geoservice B.V. hebben deze dag kennis gemaakt met het kitesurfen en iedereen was dol enthousiast. Ondanks dat het nog wat koud was wisten de instructeurs de mensen een erg warm gevoel te geven en een onvergetelijke ervaring. Door deze ervaring zijn de eerste vervolg lessen ook al geboekt en zullen we dit personeelsuitje volgend jaar zeker nog een keer organiseren.

Misschien wat schoentjes voor de koudere dagen

Mirte

Dit is een uitstekende kiteboardschool. Ze hebben veiligheid hoog in het vaandel staan en werken met de nieuwste gear. De les opbouw is zo opgesteld dat zelfs een beginneling binnen de kortste... Dit is een uitstekende kiteboardschool. Ze hebben veiligheid hoog in het vaandel staan en werken met de nieuwste gear. De les opbouw is zo opgesteld dat zelfs een beginneling binnen de kortste keren op het board kan staan!
Ik heb al meerdere cadeaubonnen aangeschaft als cadeau voor vrienden. Ze zijn allemaal, inclusief ik zelf, enthousiast over hoe Roel en Thijs het aanpakken.

Tim Brouwer

Erg klantvriendelijk, staan open voor vragen en suggesties en hebben een gevoel voor humor.
Zelfs toen ik alleen aan het oefenen was kreeg ik nog advies en feedback. gewoon geweldig.

Erik Schmieman

IK heb uitstekende ervaring met kiteboardschool.nl!

ik heb geen verbetertips

Paul Travi

Zeer vriendelijke mensen, met een uitstekende kennis over kitesurfen. Ik voelde me heel veilig en vol vertrouwen tijdens de lessen. Top school!

Joris

Unmatched professionalisme with a warm smile

Some palmtrees and wetsuit-free conditions @ the zandmotor would be nice guys, keep up the passion, kite and good work!

Adrian Wright

Kitesurf Safari in Egypt