Lesopbouw
Veiligheid
Plezier
9.8/10

Kim Jannink

Wij hebben met een groep van 10 meiden de 3,5 uur durende workshop kitesurfen gedaan bij Roel en zijn team. De mannen van de kiteboard school hebben zowel voorafgaand als tijdens de dag zelf een... Wij hebben met een groep van 10 meiden de 3,5 uur durende workshop kitesurfen gedaan bij Roel en zijn team. De mannen van de kiteboard school hebben zowel voorafgaand als tijdens de dag zelf een goede en professionele indruk gemaakt. Klantvriendelijk en flexibel bij het boeken van de activiteiten en altijd bereikbaar voor eventuele vragen. Alles was geregeld en goed voor elkaar op het moment dat we op de locatie aankwamen. Onze instructeurs waren behulpzaam, professioneel en daarnaast ook erg gezellig. Mijn vriendinnen en ik hebben een fantastische dag gehad en komen graag een keer terug voor een vervolg les!

- enthousiast
- altijd bereikbaar voor vragen
- flexibel
- bereid om mee te denken

-Het was niet helemaal duidelijk waar we moesten zijn/ waar we ons moesten melden.
-De mailtjes die we via het boeking systeem ontvingen (volgens mij een automatisch gegenereerde mail) waren niet helemaal eenduidig met wat we hadden afgesproken over wat we wel of niet mee moesten nemen aan materialen, bijv swimsuit en waterschoenen. Dit kan tot verwarring leiden.

Sharon

Zeer goed en zeer geslaagd. Erg vriendelijk!

Judith Wassink

Afgelopen zaterdag 6/5 een super leuk vriendinnenuitje gehad..
We kijken allemaal terug op een super geslaagde middag die zeker weten voor herhaling vatbaar is!!

Christijn Snippe

Ik heb hier een driedaagse cursus genomen. Dit is me zeer goed bevallen. Er wordt veel zorg besteed aan je veiligheid. Ook krijg je continu feedback over je voortgang. Daarnaast leer je het... Ik heb hier een driedaagse cursus genomen. Dit is me zeer goed bevallen. Er wordt veel zorg besteed aan je veiligheid. Ook krijg je continu feedback over je voortgang. Daarnaast leer je het kitesurfen met goed materiaal. Al met al ben ik een zeer tevreden klant en raad ik kiteboardschool.nl zeker aan!

Kim

Afgelopen maanden heb ik lessen gevolgd bij kiteboardschool. Les (groep en prive) gehad van instructeurs Lex, Latsi en Jasper bij de Zandmotor in Kijkduin. Wat me opviel bij de groepsles is dat er... Afgelopen maanden heb ik lessen gevolgd bij kiteboardschool. Les (groep en prive) gehad van instructeurs Lex, Latsi en Jasper bij de Zandmotor in Kijkduin. Wat me opviel bij de groepsles is dat er goed rekening wordt gehouden met het niveau van elke cursist. Naast de lessen kreeg ik ook veel advies over de aanschaf van eigen materiaal. Ik heb erg veel geleerd en kan niet wachten om straks zelfstandig te gaan kiteboarden en de opgedane kennis van de lessen toe te passen.

Erik Karreman

3 daagse beginnerscursus gehad. Door de top begeleiding van Jasper en Ruud veel geleerd en progressie gemaakt in korte tijd. Op de derde dag mijn eerste rakken gevaren. De instructeurs letten goed... 3 daagse beginnerscursus gehad. Door de top begeleiding van Jasper en Ruud veel geleerd en progressie gemaakt in korte tijd. Op de derde dag mijn eerste rakken gevaren. De instructeurs letten goed op je houding en handelingen en geven je nuttige tips. Dit had direct een positief effect. De school kenmerkt zich door gedreven, kundige en enthousiaste instructeurs, goede equipment en een relaxed setting. Binnenkort privéles om de puntjes op de i te zetten. Kiteboardschool is een aanrader!

Nadorp Bedrijfsmakelaars

Wij hebben de 3,5 uur durende workshop kitesurfen gedaan als bedrijfsuitje met ons kantoor. Naar mate het dichterbij kwam en het weer steeds slechter werd, zagen we er een beetje tegenop, maar... Wij hebben de 3,5 uur durende workshop kitesurfen gedaan als bedrijfsuitje met ons kantoor. Naar mate het dichterbij kwam en het weer steeds slechter werd, zagen we er een beetje tegenop, maar Kiteboardschool.nl heeft er alles aan gedaan om de dag door te laten gaan, waren heel flexibel en gaven een goede service (bedankt Thijs)! En wat hebben we uiteindelijk een superdag gehad!

Alles werd duidelijk uitgelegd, ze hebben goede materialen en wetsuits, en ook al waren we niet allemaal even goed, we hebben toch echt wel het gevoel van het kitesurf-virus meegekregen! Onze instructeurs Tony en Lex waren enthousiast, gezellig en vooral professioneel (veiligheid voorop).

Isabelle

Geweldige service!

Marco di Lungo

Prachtige leslocatie

Die heb ik niet.....Doe zo verder.

Moana Aaldering

Mijn vriend heeft mij een proefdag cadeau gegeven samen met een vriendin. Wij moesten de kou trotseren, maar hebben een geweldige dag gehad.