Lesopbouw
Veiligheid
Plezier
9.8/10

Janwillem

Vandaag mijn eerste E-foil les gehad van Jasper en Roel. Wat een gave sport! Een extreme sport waarbij de adrenaline door je lichaam vliegt. Binnen een paar keer proberen sta je al en kun je steeds... Vandaag mijn eerste E-foil les gehad van Jasper en Roel. Wat een gave sport! Een extreme sport waarbij de adrenaline door je lichaam vliegt. Binnen een paar keer proberen sta je al en kun je steeds harder boven het water zweven. Zo snel zoveel plezier en adrenaline krijg je alleen maar voor elkaar met E-foilen. Een sport die voor iedereen toegankelijk is. Top instructies gehad. Ga het zeker vaker doen!

Thijs

Efoilen is echt kicken!!

Nieuw materiaal, eerste en enige efoilschool van Nederland. Ik en mijn vrienden stonden in 15 minuten tijd, het was echt te gek!!

Christine Jageneau

NIET AAN TE RADEN VOOR MENSEN DIE NIET 7/7 BESCHIKBAAR ZIJN
& BETAAL ZEKER NIETS VOORUIT

Lessen worden keer op keer gecancelled.
Open en reeds betaalde lessen die na vele...
NIET AAN TE RADEN VOOR MENSEN DIE NIET 7/7 BESCHIKBAAR ZIJN
& BETAAL ZEKER NIETS VOORUIT

Lessen worden keer op keer gecancelled.
Open en reeds betaalde lessen die na vele inboekpogingen telkens door kiteboardschool zelf geannuleerd werden zijn opeens ‘niet meer inboekbaar’ wegens het zogezegd vervallen van de opnametermijn ervan (waar wij nooit iets over gehoord/gelezen hebben). Na contact zijn ze ‘zo vriendelijk’ om ons tegen een prijs van €60 extra! per les en pp ons toch nog de kans te geven ze op te nemen - dikke afzetterij, heel spijtig!

Communicatie
Eerlijkheid

Jenny

Heel fijne opvriscursus gehad! Uitleg over techniek, aandacht voor veiligheid en leuke professionele leraren! :)

Simon

Na een beginnerscursus in Italië hier een prevelen geboekt. Wat een verschil! Veel meer aandacht voor veiligheid en de details. Veel geleerd.

Fijne locatie, door het ondiepe water makkelijk op en afstappen
Duidelijke uitleg met oog voor detail

Wido Steeg

Fijne en serieuze leraren. Goede uitleg en persoonlijke aandacht.

te ver lopen van de zandmotor. een karretje zou mooi zijn

Nadia

Super goede les gehad met duidelijke instructies die mij weer een stuk verder hebben gebracht

Jos Knoester

Super leuke les gehad!

Goede webside, duidelijke communicatie

Een kaartje waar je kan parkeren in de mail zou helpen bij vinden van een parkeer plek

Sander Robijns

Duidelijke communicatie via e-mail en sms waarin belangrijke info staat. Ook de kennisbank geeft voor een beginner goeie tips zodat je al een idee hebt wat je te wachten staat. Instructeur gaf... Duidelijke communicatie via e-mail en sms waarin belangrijke info staat. Ook de kennisbank geeft voor een beginner goeie tips zodat je al een idee hebt wat je te wachten staat. Instructeur gaf heldere uitleg, neemt de tijd en eenmaal te water gaat hij als een beschermengeltje met je mee.

Vriendelijkheid, kennis van zaken en super begeleiding tijdens de les waarbij de veiligheid van jezelf en anderen voorop staat.

Link naar de waiver in de mail is niet juist, die via de website waar je boeking is geregistreerd wel maar kun je ook ter plekke gewoon invullen, dus eigenlijk geen echt probleem.

Jan Talloen

Prima up to date materiaal. Communicatie voorafgaand aan cursus is prima. Enthousiaste instructeur.
Heerlijk om na de cursus warm te douchen.

Heerlijk om na de cursus warm te douchen.

20 min lopen van Westbeach club tot lagune zandmotor. Hier gaat kostbare tijd verloren.