Lesopbouw
Veiligheid
Plezier
9.8/10

Jelmer Brand

Erg goede kiteboard school! Lessen van Sebastiaan, Yann en Lex waren allen top!

Enthousiaste en kundige leraren en erg goede kite gear.

Nu al 3 keer gehad dat de schoenen er niet in mijn maat (44) waren. En ook een hoop van de helmen in de maat M missen het clipje om hem dicht te doen.

Claire Billey

Excellent first lesson ! Sophie was a great teacher taking the time to explain all points very clearly while allowing us to try and progress quickly.

Quality of the lesson

Seat harness would be more comfortable for beginners

Coen

Prima lessen, duidelijke uitleg.

Duidelijke uitleg, behulpzaam en geduldig.

Starten met op board staan ging in zee, kan beter op vlak water.

The Kennedy Connection

Great first lesson, I was terrified but now happy to come back for more

Friendly, professional, patient

They could have arranged more wind! Haha

Kai

Deze les nog geboekt omdat ik een uitdaging had met edgen. Mijn instructeur op dat moment heeft het eens aangekeken en zag wat er mis ging. Na wat tips was het tijd om het in praktijk te brengen,... Deze les nog geboekt omdat ik een uitdaging had met edgen. Mijn instructeur op dat moment heeft het eens aangekeken en zag wat er mis ging. Na wat tips was het tijd om het in praktijk te brengen, helaas viel de wind weg en hebben we afgeblazen. De volgende dag ter compensatie een kiteset meegekregen om het te proberen, ben met goed resultaat en tevreden naar huis gekeerd.
Wat ook handig is als je na je lessen een set huurt om het eens zelfstandig te proberen, dat je nog tips krijgt van de kiteboardschool instructeurs om je heen. Top dag!

Meegaand, bereid en oplossing gericht.

Ellen Ehmen

Hele goede, ontspannen eerste kennismaking met de kite en het water door de geduldige en duidelijke uitleg van Peter zorgde voor een prachtige dag. Ik heb genoten, smaakt naar meer ;)

Leuke mensen, prima sfeer en goede instructeur!

Michael

Zeer professionele en klantvriendelijk school. Tijdens mijn vakantie op Mallorca voor het eerst een aantal kitesurf lessen genomen. In Nederland wilde ik graag doorpakken. Uiteindelijk ben ik bij... Zeer professionele en klantvriendelijk school. Tijdens mijn vakantie op Mallorca voor het eerst een aantal kitesurf lessen genomen. In Nederland wilde ik graag doorpakken. Uiteindelijk ben ik bij deze school terecht gekomen en een priveles gevolg. Geen spijt van. Zeer ervaren instructeur en we hebben precies de dingen behandeld die ik graag wilde. Goede tips en instructie gekregen. Zeker een aanbeveling.

Iko gecertificeerd. Goede instructeurs. Mogelijkheid voor priveles waardoor de les op maat is.

Enig minpuntje dat de wetsuit nog apart gehuurd moet worden. Verder geen.

Niek Scholten

Wanneer er te weinig wind stond werd ik tijdig geïnformeerd dat de les niet doorging (telefoon/sms). Uiteindelijk mijn les kunnen volgen. In een groep met twee anderen was er aandacht voor elk van... Wanneer er te weinig wind stond werd ik tijdig geïnformeerd dat de les niet doorging (telefoon/sms). Uiteindelijk mijn les kunnen volgen. In een groep met twee anderen was er aandacht voor elk van ons.

Duidelijke uitleg van de instructeur (Klaas) waarin enthousiasme en serieus goed gecombineerd werden (veiligheid stond voorop). Iedereen is evenredig aan de beurt gekomen en heeft goede stappen... Duidelijke uitleg van de instructeur (Klaas) waarin enthousiasme en serieus goed gecombineerd werden (veiligheid stond voorop). Iedereen is evenredig aan de beurt gekomen en heeft goede stappen gemaakt in de voortgang. Er werd van kite gewisseld (grotere ivm zakken vd wind) en de afstemming met de andere instructeurs was goed.

Koffie voor deelnemers die een les in de ochtend hebben?

Kai

Zeer goede en op mij afgestemde les gehad van actieve instucteur (peter), die de juiste tips op het juiste moment gaf. Als ik om mij heen keek zag ik ook de andere instructeurs serieus bezig met hun... Zeer goede en op mij afgestemde les gehad van actieve instucteur (peter), die de juiste tips op het juiste moment gaf. Als ik om mij heen keek zag ik ook de andere instructeurs serieus bezig met hun opdracht. Helemaal top!
Volgende les is geboekt.

Hulpvaardig meegaand en eerlijk bedrijf.
Actief en vriendelijk personeel die achter hun product staan.

mario

Goede service, denken mee met de planning ivm blessures die ik had! goede uitleg, goede producten!

goede producten!

bij locatie, ook de strandtent die er naast zit erbij zeggen! is makkelijker vinden dan.