M L Kom

Update:
Inmiddels tevreden over de oplossing. Hoewel alles heel lang duurde heeft KitchenettesDirect er alles aan gedaan om ons alsnog tevreden te stellen. Dit is gelukt.
Het probleem lag...
Update:
Het probleem lag vooral bij het bedrijf waar KitchenettesDirect mee samenwerkt, DKZN.
Ik zou KitchenettesDirect aanbevelen, de keuken is mooi voor de prijs. Alleen zou ik hen aanraden om samen te gaan werken met andere monteurs. Er zijn diverse monteurs van DKZN langsgekomen. Je moet geluk hebben of die desbetreffende monteur vakkundig genoeg is in het monteren van de keuken.

--------------------------------------------------

Helaas een slechte ervaring met dit bedrijf. Keuken besteld, moest daarna héél lang wachten totdat deze gemonteerd kon worden: monteur was op vakantie en dat waren ze vergeten te zeggen.
Na lang wachten kwam de monteur. Kon de montage niet afmaken omdat 2 plinten niet zouden passen. Heeft de plinten meegenomen om op maat te maken. Vervolgens de op maat gemaakte plinten geplaatst, zit er een enorme kier onder de vaatwasser… daarnaast doet slechts één helft van de kookplaat het, én werkt de oven niet. We zoeken de hele tijd contact om dit op te lossen, maar dat lukt niet. Er wordt beloofd dat we worden teruggebeld, wordt niet gedaan. We appen, maar er wordt te laks over gedaan.. ondertussen zitten we al weken zonder goede keuken.. het bedrijf is niet nauwkeurig en niet behulpzaam helaas..

Janile

Reageren snel en goed op klachten

Dien

Problemen met service en garantie

Reactie KitchenettesDirect:

Beste Dien,

Beste Dien,

We vinden het erg jammer te zien dat u ons beoordeelt met deze slechte review. Aangezien wij volledig hebben voldaan aan de garantievoorwaarden (opgesteld door Thuiswinkel waarborg) die we onze klanten aanbieden en u binnen de gestelde termijn kosteloos een nieuwe oven en koelkast hebben toegestuurd.
Vriendelijke groet, team KitchenettesDirect

KD Sports

Prima service. artikel verkeerd geleverd, geen probleem wordt direct een nieuwe opgestuurd. een aanrader.

Amanda Taroenoredjo

Ik heb een mooie meister keuken besteld, op de site stond 6-8 weken levertijd en kreeg heel netjes een bericht dat de levertijd niet klopte en dat dit 3-4 weken zou duren. Heel fijn! De... Ik heb een mooie meister keuken besteld, op de site stond 6-8 weken levertijd en kreeg heel netjes een bericht dat de levertijd niet klopte en dat dit 3-4 weken zou duren. Heel fijn! De customerservice is heel meegaand en denken in oplossingen, heel fijn contact gehad met hun en zo werd een probleem die zich voordeed op een goede manier opgelost. Al met al, als je een mooie goede keuken wil voor een betaalbare prijs ben je bij kitchenettesdirect aan het juiste adres!

Thalisa elsing

Begin juni heb ik via kitchenettesdirect mijn nieuwe keuken besteld. De levertijd was 2-3 weken maar binnen 2 weken werd de keuken al geleverd. Alles is heel aangekomen en de keuken zelf (incl.... Begin juni heb ik via kitchenettesdirect mijn nieuwe keuken besteld. De levertijd was 2-3 weken maar binnen 2 weken werd de keuken al geleverd. Alles is heel aangekomen en de keuken zelf (incl. Apparatuur) werkt naar behoren en zien er prachtig uit!