Stamsnijder Handels Onderneming

Drie kitchenettes aangekocht voor een project. Bij levering bleken bij de koelkasten de zwarte frontplaten te ontbreken. Na reclamatie zijn deze als nog verstuurd. Vervolgens blijkt dat alle... Drie kitchenettes aangekocht voor een project. Bij levering bleken bij de koelkasten de zwarte frontplaten te ontbreken. Na reclamatie zijn deze als nog verstuurd. Vervolgens blijkt dat alle handgrepen voor kasten en laden uit 3 soorten en kleuren te zijn. Wederom contact opgenomen. Het bedrijf weigert om de juiste handgrepen te gratis verzenden. Men wil bij de fabrikant een offerte hiervoor op vragen, deze aan mij door sturen, en als ik dan betaal gaan ze het bestellen en afsturen. Ben ik al met al weer een maand verder, ik ga de ontbrekende handgrepen wel bij IKEA of een Hornbach halen. daar waar service gewoon normaal is.

Mylène

Geweldige service, absoluut een aanrader.
Geweldige service, absoluut een aanrader.
Zeer vriendelijk personeel, komen dezelfde dag nog met een oplossing, na het bezorgen van een defecte afzuigkap, terwijl het niet de schuld was van het bedrijf zelf maar de bezorgdienst. TOP service

Elvira

Kitchenettes is een bedrijf dat zijn woord echt nakomt. Levering exact binnen de genoemde levertijd wordt de keuken bezorgd waarbij het bedrijf zelfs bereid is om extra service te leveren. Voor mij... Kitchenettes is een bedrijf dat zijn woord echt nakomt. Levering exact binnen de genoemde levertijd wordt de keuken bezorgd waarbij het bedrijf zelfs bereid is om extra service te leveren. Voor mij een dikke 10!
Elvira

Y.van den Broek

Ik werd super vriendelijk en snel deholpen

Nathalie

Ik ben heer erg blij met de geleverde keuken en de service. Helaas waren een aantal onderdelen van de keuken gestolen voordat we hem in elkaar konden zetten. Gelukkig heeft KitchenettesDirect iets... Ik ben heer erg blij met de geleverde keuken en de service. Helaas waren een aantal onderdelen van de keuken gestolen voordat we hem in elkaar konden zetten. Gelukkig heeft KitchenettesDirect iets kunnen regelen en hebben zij de ontbrekende onderdelen nog kosteloos kunnen nasturen. Heel erg fijne service.

Tim

Super mooie keuken gehad, ben er erg blij mee.

m niemeijer

Bij aankomst van mijn kitchenette bleek de koelkast (in een intacte verpakking) erg beschadigd. Na één mailbericht en zonder moeilijk doen werd me een nieuw exemplaar toegestuurd. Dát is pas... Bij aankomst van mijn kitchenette bleek de koelkast (in een intacte verpakking) erg beschadigd. Na één mailbericht en zonder moeilijk doen werd me een nieuw exemplaar toegestuurd. Dát is pas service! Dank je wel!

Marina

Prima geregeld allemaal. Vooe o s was de levertijd belangrijk en de keuken werd netjes op afgesproken dag uit voorraad geleverd. Helaas was de koelkast beschadigd, maar ook dat werd na 1... Prima geregeld allemaal. Vooe o s was de levertijd belangrijk en de keuken werd netjes op afgesproken dag uit voorraad geleverd. Helaas was de koelkast beschadigd, maar ook dat werd na 1 telefoontje meteen geregeld. Betere service bestaat volgens mij niet. Vriendelijk telefonisch geholpen. Kan het echt aan iedereen aanbevelen

Soof

Alles vlekkeloos verlopen.