Puk

De handleiding van mijn keuken mistte. Na 1 telefoontje had ik deze binnen 5 minuten in mijn inbox :D

GRESSIER Christophe

So disappointed:
- low-end appliances
- contrary to what is promised, far from being complete (not even a tap! no trash can, etc...)
- Unresponsive customer service
- transport...
So disappointed:
- low-end appliances
- Unresponsive customer service
- transport problem with breakage not treated.

Far too expensive for the lack of quality and service.

In short, to absolutely avoid the manufacturer as the seller.

Reactie KitchenettesDirect:

Good day,
We are sorry that our products did not meet your expectations.
We will look into the problem for future assistance as soon as possible.
Kind regards, team KitchenettesDirect

Bruisschaart

Zeer goede service.
Wij hadden een boiler gekocht en zelf geplaatst, naar ons eigen toe doen plofte de boiler uit elkaar.
Gebeld naar bedrijf met wat er gebeurd was bleek dat het ons eigen...
Zeer goede service.
Gebeld naar bedrijf met wat er gebeurd was bleek dat het ons eigen schuld was.
Weg garantie.
Maar wat blijkt het bedrijf doet niet moeilijk en geeft ons gewoon een nieuwe boiler.(ze zijn het niet verplicht)
Dat noem ik nou garantie bedankt Jessie.

Van der Werf

Snelle beantwoording van vragen, goede uitleg van de Kitchenette en gemakkelijke afhandeling.
Levering correct. Alles met een vriendelijke glimlach.

Yvonne de Rijk

Ik ben heel goed geholpen door Jessie. Er wordt meegedacht en ze nemen alle tijd voor je. Heb ook een staal van het aanrechtblad en een staal van de keuken zelf meegekregen, inclusief doos en... Ik ben heel goed geholpen door Jessie. Er wordt meegedacht en ze nemen alle tijd voor je. Heb ook een staal van het aanrechtblad en een staal van de keuken zelf meegekregen, inclusief doos en retourlabel om het terug te sturen. Al met al goede service en een ruim assortiment aan kwalitatief goede keukens tegen zeer scherpe prijzen.

Spaansen Bouwsystemen BV

Contacten, adviseren, specificeren van product, contracteren, de bestel en afleverprocedure en de uiteindelijke montage is prima verlopen

peter van leuven

Dit is een goede bedrijf met veel service en netjes in leveren
ook de begeleiding en hulp online
ik raad dit bedrijf aan

Vd burg

Kapotte afzuigkap.. perfect opgepakt...wordt een nieuwe toegezonden

Lintec Europe B.V.

Snelle levering & Goede Service

Stulen

Ik nam contact op vanwege het ontbreken van de koof vd afzuigkap, door omstandigheden kwamen we er nu pas achter dat dat ontbrak, terwijl de keuken in 2021 geleverd is. De medewerker deed alle... Ik nam contact op vanwege het ontbreken van de koof vd afzuigkap, door omstandigheden kwamen we er nu pas achter dat dat ontbrak, terwijl de keuken in 2021 geleverd is. De medewerker deed alle moeite om een koof voor ons te regelen en hij werd geheel gratis naar ons toegestuurd.
Grote klasse !!!!