WimVL

Had een sokkel besteld voor een wasmachine op te zetten - ik vond dat het product niet geheel aan mijn verwachtingen voldeed. Heb dit aangekaart met de after-sales bij KitchenettesDirect - na... Had een sokkel besteld voor een wasmachine op te zetten - ik vond dat het product niet geheel aan mijn verwachtingen voldeed. Heb dit aangekaart met de after-sales bij KitchenettesDirect - na discussie het product mogen terugsturen - discussie was scherp maar altijd correct en vlot - ook al vond ik mijn product niet - ik ben wel goed geholpen - erg fijn.

Germa

Zeer vriendelijk ontvangen. De verkoper nam alle tijd voor uitleg en kijken naar de showroom keukens. Mijn vragen zijn beantwoord. Met een goed gevoel ben ik naar huis toe gegaan.

A.R.de Vetter

Dit bedrijf valt op in positieve zin door de uitmuntende after sales service.

Michael

Boiler omgewisseld omdat deze kapot gesprongen was. Wel met boilerset aangesloten maar moest blijkbaar met de meegeleverde kraan. Met kleine korting kon ik de boiler opnieuw kopen.

Hengeveld

Informatief bezoek gebracht aan dit bedrijf. Het bezoek gaf duidelijkheid over de mogelijkheden van kitchenettes en kleine keukens zoals dit bedrijf die kan leveren.

Joke Bakker

Heel goede service

Ramona

Een pluim voor Jessie Kragten! Hij werkt bij de klantenservice. Hij is super netjes en probeerde waar mogelijk te helpen. Heel fijn. Als ik jullie was zou ik ervoor zorgen dat hij bij jullie blijft... Een pluim voor Jessie Kragten! Hij werkt bij de klantenservice. Hij is super netjes en probeerde waar mogelijk te helpen. Heel fijn. Als ik jullie was zou ik ervoor zorgen dat hij bij jullie blijft werken. Groet, Ramona

E.S.

Prachtige keuken