Fam Göktas

Prijs kwaliteit is helemaal in orde
En goede service en fijne behulpzaam medewerkers
Wij zijn dik tevreden.

Bushoff

We waren wat huiverig om een keuken online te kopen, maar zijn gaan kijken in de showroom in Hengelo en zijn toen toch overstag gegaan.
We hebben de keuken inmiddels geleverd gekregen en mijn...
We hebben de keuken inmiddels geleverd gekregen en mijn man heeft hem zelf geïnstalleerd. De keuken is prachtig en bij vragen ook direct contact. We zijn super tevreden met de keuken en dat voor de helft van de prijs, echt ongelooflijk.
Ook de begeleiding bij de aankoop was allemaal super geregeld.

Reactie Kitchen247:

Wat geweldig om te horen. Heel veel plezier gewenst van uw keuken.

Rodney

Hee goed geholpen, scherpe prijs.

Reactie Kitchen247:

Bedankt voor de mooie review en veel plezier van uw keuken gewenst!

Ilse

Mooie keuken, fijne service

Reactie Kitchen247:

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier van uw keuken.
Team Kitchen 247

Robbin

Dit is echt supergoed geregeld hier, ik snap niet dat er slechte reviews zijn. De mensen hierachter geven antwoord, beantwoorden snel en ik was meer dan 4000 euro minder kwijt voor mijn keuken dan... Dit is echt supergoed geregeld hier, ik snap niet dat er slechte reviews zijn. De mensen hierachter geven antwoord, beantwoorden snel en ik was meer dan 4000 euro minder kwijt voor mijn keuken dan bij een ander bedrijf. Dat is ook wat waard volgens mij. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij mijn vriendengroep. Kwaliteit is net zo hoog als mijn 3 andere keukens die ik eerder gekocht heb bij een hele grote firma. Top gedaan

Reactie Kitchen247:

Bedankt voor uw mooie review. Heel veel plezier van de keuken gewenst.

Daphne Coenen

Frustrerend, onprofessioneel en zonder oplossingen

Geachte mevrouw Coenen,
Geachte mevrouw Coenen,
Uw review is voor een deel volledig terecht, onze medewerkster heeft een fout gemaakt en de bestelling gearchiveerd en niet definitief naar de fabrikant doorgezet. Dat is een stomme en domme fout van haar. Gelooft u mij, daar is zij zelf niet gelukkig van geworden. Dit deel is terecht en kunnen wij nooit meer goed maken, dat beseffen wij ook wel.
Wel hebben wij een extra middel ingezet om dit te voorkomen, maar daar heeft u niets meer aan.
Ik heb uitdrukkelijk verboden om noodkeukens in te zetten, omdat wij tegen inkoop condities de keukens doorleveren en hier geen extra geld voor is. Bij iedere keukenleveranciers was u minimaal 3000,00 meer kwijt geweest. Toch was de dame in kwestie zo verdrietig van dit feit dat ze toch wat voor u heeft willen regelen.
Dat u elders meer geld kwijt was geweest, weet u ook maar al te goed en daarom heeft u ook bij ons besteld. Dat neemt niet weg dat het wel gewoon goed moet zijn, dat ben ik volledig met u eens. Wij hebben u dan ook aangeboden om de keuken te annuleren. Dit wilde u niet, u wilde compensatie. Het gaat u dus gewoon om geld terug te krijgen van ons (wat nooit gaat gebeuren) en u probeert ons op alle social media kanalen dwars te zitten.
Tevens heeft u het over de kleuren, die zijn anders dan op het scherm. Dat is logisch want dat ligt aan de resolutie en helderheid van uw scherm. Daarvoor hebben wij een kleurenbox, die u kosteloos had kunnen aanvragen.
Daarnaast heeft u het over onze gebrekkige communicatie, ik heb u vandaag al 8 keer getracht te bellen, maar u neemt niet op? Inderdaad voert u gebrekkige communicatie zoals blijkt.
Kortom: wij geven geen compensatie, want dat is de enige reden dat u ons blijft zwart maken. Ondanks onze grove fout, welke wij erkennen, maken de keuken in orde zoals het hoort. We vinden het erg spijtig dat dit voorval heeft plaatsgevonden, hebben u de kans gegeven om te annuleren. Vind u niet dat dit genoeg is? U mag het op alle plekken plaatsen zoals u dat wenst, wij zullen dit verhaal eronder plaatsen. PS we hebben de collega wel duidelijk gemaakt dat ze goed moet opletten, aan de andere kant gelukkig is zij ook een mens. En wellicht heeft u nog NOOIT een fout gemaakt in uw leven, ik ben eerlijk…. Ik maak wel eens een fout in mijn leven. Dat heeft altijd consequenties, maar we lossen altijd op.
De Directie

Van gorp

We zagen er een beetje tegen op om online een keuken te kopen maar het is een mooie en degelijke kwaliteit keuken zijn er super blij mee

Wendy

Ze geven aan dat de keuken volledig klaar geleverd word maar bij ontvangst heb je geen complete instructie of bouwtekening hoe je de keuken en eiland kunt plaatsen en je mag zelf de gaten uitzagen... Ze geven aan dat de keuken volledig klaar geleverd word maar bij ontvangst heb je geen complete instructie of bouwtekening hoe je de keuken en eiland kunt plaatsen en je mag zelf de gaten uitzagen voor de spoelbak en kookplaat dit word voor de aankoop niet duidelijk aangegeven

Beste Wendy,
Onder al onze keukens geven wij onder het kopje Garantie & Voorwaarden onder Hou rekening met onder het 5de en laatste kopje aan:
Uitsparing van kookplaat, spoelbak en...
Beste Wendy,
Uitsparing van kookplaat, spoelbak en kraan dient u zelf te verzorgen.
Ook in de orderbevestigingen welke wij naar u toe hebben gemaild geven wij aan dat de spoelbak niet ingevreesd wordt.
Ook heeft u van ons de montage handleiding per email ontvangen.
Hiermee kan elke keukenplaatser/monteur, samen met de plattegrond van uw keuken, de keuken moeiteloos monteren.
Hierop hebben wij van onze andere bestelde keukens nog nooit een terug koppeling gehad, dus gaan wij ervan uit dat de beschrijving om de keuken te monteren goed is.
Fijn om te horen dat de keuken compleet is geleverd en er geen punten zijn welke wij niet duidelijk vooraf hebben aangegeven.
Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe keuken!

Tonie Kiel

Prima geholpen en alles keurig uitgelegd, en daarna mooie strakke keuken gekozen. Vriendelijke mensen (Valerie en Britt) die mails beantwoorden, en zeer professioneel.
En de keuken staat prima,...
En de keuken staat prima, en is van hoge kwaliteit. Top dus!

Reactie Kitchen247:

Bedankt voor de mooie review en veel plezier van uw keuken.

Thea Lamers

Kwaliteit voor een SUPER prijs 🔝

Reactie Kitchen247:

Bedankt voor de mooie review en veel plezier van uw keuken.