Groeneveld

kit/dun

Niet de juiste kleur, 9010 was wit ipv crème, en het was erg dun waardoor het was mislukt

Will Monde

1e bestelling

Jochanan van der Worp

Meer dan je verwacht

Zoals de naam al doet vermoeden zijn ze specialist op kit gebied. Dat blijkt uit de twee kit-tuitjes die extra in de doos zaten, samen met een timmerpotlood overigens. Ik had alleen geen kit besteld... Zoals de naam al doet vermoeden zijn ze specialist op kit gebied. Dat blijkt uit de twee kit-tuitjes die extra in de doos zaten, samen met een timmerpotlood overigens. Ik had alleen geen kit besteld maar een potje met spul. Vanuit de groene gedachte was dat niet nodig geweest maar wel zeer attent.

Joop van der Zaag

Eigenlijk geen

Henny Jansen

Top

Kees .t Hart

Keurig en snel de bestelde artikelen geleverd

Aparte op A4 gedrukte gebruiksaanwijzing zou beter leesbaar zijn dan op de kitpatronen.

Reactie Kitcentrum.nl:

Hi Kees,
Bedankt voor de review! Fijn dat je tevreden bent over de levering en de artikelen.
Hi Kees,
We hebben onder andere door milieutechnische redenen ervoor gekozen geen handleiding op een A4'tje mee te sturen. MAAR! We hebben bij de product specificaties een uitgebreide handleiding inclusief instructievideo staan. Als je wilt dat we je die nog even toesturen via de mail is dat ook geen probleem. Een fijne dag nog!💚