Super snelle levering

WAARDELOZE TROEP

HOUD OP MET DEZE BAGGER

Reactie Kitcentrum.nl:

Dag Anoniem, Bedankt voor deze beoordeling, omdat we jouw mening erg waardevol vinden gaan we hiermee aan de slag. Sorry voor het ongemak van alles wat we je hebben aangedaan.... Toch een... Dag Anoniem, Bedankt voor deze beoordeling, omdat we jouw mening erg waardevol vinden gaan we hiermee aan de slag. Sorry voor het ongemak van alles wat we je hebben aangedaan.... Toch een vriendelijke groet van ons!

Spuitbus spack

Afhandeling bestelling helemaal prima, product vraagt om verbetering. Twee van de drie spuitbussen die ik besteld heb werkten niet. Spuitmondje zat verstopt en moest eerst gedemonteerd en schoongemaakt worden voordat de bus gebruikt kon worden. Verder geen constante erneveling omdat er materiaal aan het mondje bleef plakken tijdens het spuiten

Reactie Kitcentrum.nl:

Fijn dat je de afhandeling als goed ervaart...je had het product gelukkig ook de volgende dag in huis.. Helaas kunnen wij niet direct iets doen aan je klacht over het product. We geven dit... Fijn dat je de afhandeling als goed ervaart...je had het product gelukkig ook de volgende dag in huis.. Helaas kunnen wij niet direct iets doen aan je klacht over het product. We geven dit natuurlijk wel door aan de fabrikant. Wellicht dat dit verbeterd kan worden. Groet van ons!

J Heuvel

Bijzonder snel én voordelig. De keuze is reuze.

Sander

TOP!

Geen, ga zo door!

Jawin

niet

Edwin

Super

Beelden Hans Koenen

Snel en betrouwbaar, gewoon top service

Ruijtenvrouw glas in lood

Veel kleuren en soorten kit

peter