Kish.nl

G. Handgraaf

Hartstikke goed.

Anke Temme

Het contact vóór de koop verliep vriendelijk, en het horlogebandje kwam goed aan op de beloofde tijd.
Het was alleen niet precies het bandje dat ik bedoelde, en dat bij het typenummer op de...

renders conny

In het geheel was die ervaring zeker positief
1 minpuntje bij 1 van de 3 bestelde horlogebandjes ontbreekt het zwarte rubbertje , het gekleurde is er wel gelukkig.
Dit bandje kan dus...

Prima, dit was de tweede keer dat ik bij Kish geshopt heb en beide keren was ik zeer tevreden.

Flexibiliteit. De verkoopster dacht goed mee toen bleek dat ik een fout gemaakt had en nog snel een ander horloge wilde bestellen terwijl de order al geplaatst was.

Nee, als gezegd werd ik prima geholpen.

PeterHS

Horlogebandje besteld voor TomTom (origineel niet meer leverbaar). Prima alternatief, redelijke prijs en soepel geleverd.

Eenvoudig en snelle levering.

Was even zoeken of het bandje zou passen bij mijn type horloge, maar TomTom heeft ook een complex systeem van naam/type aanduidingen.

Ik heb 3 keer (oeps) 2 setjes losse springbars besteld

Snel opgestuurd, handgeschreven kaartje in de envelop was ook een leuke touch

Ik vond wel, helemaal omdat ik met PayPal betaalde, dat er relatief veel extra kosten bovenop kwamen. Niet per se slecht maar dat kan afschrikken

Ad Melis

Heel klant vriendelijke communicatie en service gericht.

Maste Jacke

Kish.nl is een buitengewoon goede webwinkel met een overzichtelijke collectie en aantrekkelijk lage prijzen.

ja, de duidelijke omschrijvingen en snelle levering.

met de efficiency van Kish.nl zou ik bij hen al mijn grote inkopen en dagelijkse boodschappen willen doen.
Mijn tip is dat zij zich in meer verscheidenheid van producten moeten verdiepen zoals geurtjes, kleding, riemen, e.d..

Koops

Snelle reactie op bestelling.

Ja gebeld over golf horlogebandje dat niet paste, kreeg uitleg wat ik moest doen. Bleek achteraf dat ze het verkeerde horlogebandje hadden gestuurd. Omdat wij op golfvakantie gingen hebben ze nog diezelfde dag de goede verstuurd en deze was op tijd voor onze vakantie.

Jon Miracle

I ordered a bracelet and have still not received it. Please send the same bracelet or refund my money. Thanks, Alicia Maiquez