Kish.nl

Maste Jacke

Kish.nl is een buitengewoon goede webwinkel met een overzichtelijke collectie en aantrekkelijk lage prijzen.

ja, de duidelijke omschrijvingen en snelle levering.

met de efficiency van Kish.nl zou ik bij hen al mijn grote inkopen en dagelijkse boodschappen willen doen.
Mijn tip is dat zij zich in meer verscheidenheid van producten moeten verdiepen zoals geurtjes, kleding, riemen, e.d..

Koops

Snelle reactie op bestelling.

Ja gebeld over golf horlogebandje dat niet paste, kreeg uitleg wat ik moest doen. Bleek achteraf dat ze het verkeerde horlogebandje hadden gestuurd. Omdat wij op golfvakantie gingen hebben ze nog diezelfde dag de goede verstuurd en deze was op tijd voor onze vakantie.

Jon Miracle

I ordered a bracelet and have still not received it. Please send the same bracelet or refund my money. Thanks, Alicia Maiquez

Geweldig goeie service

Medewerkers

Prima levering alleen gek dat je het product niet eerst kunt / mag bekijken omdat je het anders niet meer retour kunt sturen. Om de verpakking zit een doorzichtige seal en als je er deze afhaalt mag...

Je product eerst mogen bekijken en als nog retour kunnen sturen als het product niet aan je verwachtingen voldoet.

Niet om zes uur een mail sturen want dan slaap ik nog.

Jeroen Stoof

snelle communicatie en levering

momenteel niet

Super, goede hulp gehad bij het uitzoeken van een horloge

Goede service, fijn meegedacht bij het uitzoeken en veel opties