Kish.nl

Manon

Product was beschadigd

Snel geleverd

Betere verpakking waardoor het product onbeschadigd aankomt

Ruben

Levertijd dik in orde, product lijkt goedkoop Chinees product

Snelle levering, ruim assortiment

Timet product lijkt op product van Ali-Express

Fischer

Prima en leuke kaart bij de bestelling

Y.P.

Geen duidelijke aanduiding van de voorraad van het product. (uitverkocht) Laattijdige levering was het gevolg en hier vraagt u dan €4 verzendkosten voor. Terwijl het op andere websites zoals BOL.com... Geen duidelijke aanduiding van de voorraad van het product. (uitverkocht) Laattijdige levering was het gevolg en hier vraagt u dan €4 verzendkosten voor. Terwijl het op andere websites zoals BOL.com met gratis verzending is.

Communicatie met de klant. Op mijn vraag direct een mail teruggekregen, daarna geen reactie meer.

Edith uit Enschede

Héél prettig geholpen in de winkel (dus niet via de website) bij de aanschaf van een nieuw horloge !!!

Dat er tijd geboden werd in de winkel voor hulp en informatie bij het uitkiezen van een horloge 'op maat' en daarbij ook goed rekening gehouden werd met mijn persoonlijke smaak als klant!

Voordat wij de winkel bezochten hebben we eerst de website bezocht om alvast een idee te krijgen over mogelijke opties. Het is ons achteraf opgevallen, dat het daarbij soms wat lastig kan zijn om de ware grootte van de verschillende afgebeelde horloges helemaal goed in te kunnen schatten.

Trudy Timmers

Heel goed. Duidelijke info over de verzending.

Veel keus en gemakkelijk te bekijken.

Niks

Henk de Bruin

Het horloge wat ik besteld had zou pas na 30 dagen geleverd kunnen worden , moest besteld worden, maar na een paar dagen had ik hem in huis, prima afhandeling.TOP

Snelle levering.

Liam Van Kerckhoven

Perfecte service, leuk kaartje die bij de bestelling zat!

Perfecte service!

Kan niet beter

J.W van der Noordt

Een revelatie ,handgeschreven briefje bij de levering met een bedankje ...ruime keuze .bruikbare instructie instructie video's...ken wel een paar bedrijven die hier wat van kunnen leren

anonymous

Prima geregeld!!