Kish.nl

Luc

Goed product met snelle bestelling maar zeer trage levering

anonymous

Meermaals horloges gekocht altijdnetjes geleverd

Goede voorraad, is altijd gelijk gezet, leuke handgeschreven notitie

Laatse aankoop Haurex INK Gent 7K374UB2 - 7K374UB2 in blauw heeft helaas een chromen vlindersluiting helaas had ik het bandje al klijner laten makenanders had ik deze terug gezonden conclusie betere fotos met hierop ook dit soort dingen zichtbaar

Freddy

Mooie winkel met een goed aanbod aan horloges en banden, zeer uitgebreide webshop. Voor ieder wat wils in alle prijsklasses.

Klantenservice en aanbod

Soms zou je willen dat de winkel op zaterdag open is.

Ilse dijkmans

Communicatie

Horloges voor verzenden controleren op werkende batterij

Judith Adriaanse

Prima, site zit prima in elkaar, alles is duidelijk, verzending is snel en er word via mail goed contact gehouden over de status van de bestelling en/of het pakketje. Het handgeschreven briefje dat... Prima, site zit prima in elkaar, alles is duidelijk, verzending is snel en er word via mail goed contact gehouden over de status van de bestelling en/of het pakketje. Het handgeschreven briefje dat erbij zat was erg leuk, net dat extra beetje aandacht. Volgende keer dat ik een horloge nodig heb, ga ik dat zeker bij Kish bestellen.

Extra aandacht

Nee =)

anonymous

Horlogebandje besteld, bleef niet goed zitten. Per omgaande nieuwe ontvangen met goede communicatie!

Reda

Heel positief

Klant gerecht

Nvt

anonymous

Goede service, net verpakt, goede artikelen

KWH

Persoonlijk, Correct, Goede prijs - kwaliteitsverhouding, Snel