Kish.nl

bjorn lootvoet

Goede kwaliteit en snelle levering

goede kwaliteit en snelle levering

zeker dat er mogen originele boekjes bijzitten en in originele verpakking

Sander

Prima!

Duidelijke fotos

Iets duidelijker aangeven of er pinnen bij de bandjes zitten

Slecht

Levering

pelgrims jonathan

Nog steeds niets ontvangen

niets ontvangen

graag een levering

Top bedrijf. Hiermee kan ik eindelijk goede horlogebanden kopen voor mijn Seiko Automaic horloges. Deze horloges worden totaal gereviseerd en opgeknapt. Glas gaat via ebay en band gaat via... Top bedrijf. Hiermee kan ik eindelijk goede horlogebanden kopen voor mijn Seiko Automaic horloges. Deze horloges worden totaal gereviseerd en opgeknapt. Glas gaat via ebay en band gaat via Horlogeband.com. Het is DE perfecte kwaliteit voor deze typen horloges voor een zeer goede prijs!!

De Pooter

Ik heb een defecte bestelling gekregen. Vind wel dat ik de terugstuur kosten zou moeten terugkrijgen, gezien dit geen fout van mij was. Heb betaald voor snelle verzending en begrijp dat er een... Ik heb een defecte bestelling gekregen. Vind wel dat ik de terugstuur kosten zou moeten terugkrijgen, gezien dit geen fout van mij was. Heb betaald voor snelle verzending en begrijp dat er een feestdag tussenzat maar dan zou de horloge wel na de feestdag mogen geleverd zijn , wat niet het geval was.had beter gewone verzending genomen ,wat goedkoper was.

Bij defect of fouten in de bestelde items zouden terugzendkosten vergoed moeten worden

Petersen

Prima webshop

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Gewn

snelle levering. prima verpakt

biedt een mogelijkheid aan om het naar een afhaalpunt in te sturen. En vul aub de garantie kaart in.

P.a van buuren

Prima.goede snelle levering.

Levering

Alles met track en trace sturen