W de Baat

Netjes een zwaar pakket afgeleverd, alles in orde

F.denu

Er was een probleem met de levering, dit was direct met spoed opgelost. Bedankt!

Paul

Goede krik en snel geleverd

Leo Lukkassen

Top bezorging 🚚 neer gezet op de afgesproken plek. Product was ook goed. 👍

Chez Martin

Geweldig lasapparaat

Stichting kinderfietjes aktie in zwaag

Zeer vriendelijk en goede service .goed materiaal wij als stichting kinderfietjes aktie in zwaag zijn zeer tevreden met dit bedrijf .top

Marcel

Goed product, snel geleverd, zeer correcte track & trace, vriendelijke en behulpzame chauffeur

Tom Larsen

Ik heb ruim 2 weken geleden een lasapparaat met fles en benodigdheden besteld en betaald. Ik heb toen een orderbevestiging en betalingsbevestiging pr mail ontvangen. Maar dat was het dan ook. Ik... Ik heb ruim 2 weken geleden een lasapparaat met fles en benodigdheden besteld en betaald. Ik heb toen een orderbevestiging en betalingsbevestiging pr mail ontvangen. Maar dat was het dan ook. Ik hoop dat er binnenkort iets komt opdagen.

Jacobs Gerd

Op de site opbergkasten gezien. eerst info gevraagd via chat. zeer correct en snel beantwoord doch hebben we nog verder aan het kijken geweest op de site en andere (iets duurdere) gekozen. deze... Op de site opbergkasten gezien. eerst info gevraagd via chat. zeer correct en snel beantwoord doch hebben we nog verder aan het kijken geweest op de site en andere (iets duurdere) gekozen. deze hebben we dan besteld. dit was makkelijk en geen problemen bij betaling ( via overschrijving want bedrag was te groot voor bancontact) kregen eerst een telefoontje om af te spreken voor levering. zeer vriendelijk aan de telefoon. ze werden 2 dagen na bestelling gratis geleverd bij ons thuis ( in belgie). zeer goede service en content van de kwaliteit!!