Goede en praktische software

Gebruiksvriendelijk perogramma met veel mogelijkheden en duidelijke overzichten.

Alfa Accountants en Adviseurs

Zeer gebruiksvriendelijk programma, goede support ondersteuning, altijd in ontwikkeling.

Kottmann & CO BV

Top worden goed geholpen

Kemp Accountants

De software is volledig qua functionaliteit en prima in orde. De organisatie is zeer goed benaderbaar, denkt mee en staat open voor doorontwikkeling van de software aan de hand van praktijkcases.

Fokker Finance

Gedegen bedrijf, betrouwbare software, veel deskundige ervaren mensen

Meijers & Partners bv

In 2001 begonnen met programma iMuis wat toen als vervanger voor Muis voor Windows op de markt kwam. Afspraken die toen gemaakt zijn over aanvullende modules, zijn allemaal waargemaakt.

JvW Trading

Prima software doet wat het moet doen en met tocb wel vele extra's die tijd besparend zijn.

De ervaring met muis software is goed. Het valt de laatste tijd wel op dat ze groter worden volgens mij. Voorheen was er nauwelijks of geen wachttijd bij de helpdesk. De laatste tijd loopt de... De ervaring met muis software is goed. Het valt de laatste tijd wel op dat ze groter worden volgens mij. Voorheen was er nauwelijks of geen wachttijd bij de helpdesk. De laatste tijd loopt de wachttijd soms behoorlijk op. Het lijkt er op dat dit structureel gaat worden. Ik hoop van niet . Voorheen was de kleinschaligheid in combinatie met de helpdesk een goede combinatie. Een groot pluspunt is wel dat er goed geluisterd wordt naar de gebruikers in het veld. Dit is zeer positief. Dus al met al goede ervaringen met Muis software al hoop dat helpdesk van voorheen weer terug gaat komen.