Teleurgestelde klant

Vriendelijk te woord gestaan maar weinig flexibiliteit. Door een splitsing in het bedrijf was er nog een abonnement actief, waar al 1 jaar geen gebruik van gemaakt werd en nu weer voor een jaar... Vriendelijk te woord gestaan maar weinig flexibiliteit. Door een splitsing in het bedrijf was er nog een abonnement actief, waar al 1 jaar geen gebruik van gemaakt werd en nu weer voor een jaar vooruitbetaald er was bij ons geen weet va. Na uitleg was er niets mogelijk, dat is erg jammer.

Jan Willem Fransz / Medicover veiligheidstrainingen

Fijn te woord gestaan. Duidelijke demo/uitleg van de software wat mij doet besluiten om licenties aan te vragen.

Peter v.d. B.

Accuraat geholpen met de uitbreiding van imuis online.

Blije gebruiker

Muis Software luistert naar je verhaal en geeft dan advies. Ze geven verschillende opties en zijn open over plus- en minpunten. Er wordt meegedacht met de klant. De uiteindelijke keuze ligt bij jou... Muis Software luistert naar je verhaal en geeft dan advies. Ze geven verschillende opties en zijn open over plus- en minpunten. Er wordt meegedacht met de klant. De uiteindelijke keuze ligt bij jou als eindgebruiker. Al je vragen worden geduldig beantwoord door de afdeling verkoop. De implementatie van Muis is probleemloos en vlot verlopen. Het programma werkt goed, is zeer gebruikersvriendelijk en wij zijn volledig ontzorgd. De uitgebreide helpfunctie is voor de gebruiker erg fijn. Je kunt gemakkelijk per schermweergave iets opzoeken.

Reactie KING Software:

Bedankt voor je mooie review!
Vriendelijke groet,
MUIS Software team

Jan Buyvoets / HINON BV

Ik heb als ZZP-er in mijn BV jaren gebruik gemaakt van MUIS-online. Een plezierig werkend pakket dat ook de eenvoudige processen goed ondersteund. Ik kan nu als werktuigbouwer zelf offertes, in- en... Ik heb als ZZP-er in mijn BV jaren gebruik gemaakt van MUIS-online. Een plezierig werkend pakket dat ook de eenvoudige processen goed ondersteund. Ik kan nu als werktuigbouwer zelf offertes, in- en verkooporders registreren en factureren. Ook historische overzichten voor verkoop- en marketing acties kan ik zelf uit de database halen. Mijn accountant doet de voor mij de ingewikkelde zaken als BTW aangiften en jaarrapporten. Ik begrijp dat hij er ook blij mee is. En kom je er niet uit, dan staat er een hulpvaardige helpdesk van MUIS aan de andere kant van de lijn.
We hebben kort een geschil gehad over de vigerende verkoopvoorwaarden van Muis. Deze zijn naar tevredenheid professioneel opgelost. Beiden zijn we nu tevreden over het interpreteren van de intentie van deze voorwaarden. Als relatief kleine ondernemer kan ik MUIS van harte aanbevelen, zeker wanneer het om iets meer gaat dan een beginnende ZZP-er met 3 klanten. Voor een ZZP-er in een BV configuratie is het een uitstekende oplossing. Zelf het "dagelijkse" werk doen en de accountant doet de rest. Geïnteresseerden mogen me met alle plezier bellen of mailen.

Maak gebruik van iMuis online, fijn programma. verder weinig contact met bedrijf zelf.

Kundig. Snel met helpdesk-vragen. Meedenkend. Meegaand in de (uitvoering) van de wensen van de klant.

Staan open voor feedback, maar genoeg ruimte voor verbetering.

Positief. Direct en snel contact met de medewerkers.

Jan / Cooster

Fijne organisatie met oprechte aandacht voor de klant. Een goede en betrouwbare partner voor ons en onze klanten. Denkt mee in oplossingen en is ook bereid te investeren in de klantrelatie.