Snelle levering en goede service!

L. W.

Heldere communicatie, snelle levering, artikel lastig in elkaar te zetten en lichte beschadiging

Heldere communicatie, snel antwoord, doen qua levering wat ze beloven

De info over hoe het bed in elkaar te zetten moet echt uitgebreider. En met 2 personen is het nog een hele toer.

Goed bedrijf, als er een probleem is wordt het snel opgelost

Duidelijke informatie

Maten van de bed incl glijbaan er bij zetten

Melissa

Super ! Niet duur en goede kwaliteit. In elkaar zetten was makkelijker dan verwacht. Ik heb alle onderdelen per stuk op volgorde gelegd en dat werkte heel fijn.
Omschrijving leek onduidelijk,...
Omschrijving leek onduidelijk, maar door alles gesorteerd neer te leggen was het prima te doen.
Erg blij met de halve hoogslaper incl piratentent. Boekenplank 80cm + lattebodem erbij besteld.

Super makkelijk te bestellen ! Overzichtelijk qua producten. Inhoud van de bestelling en overzichtelijk wat er bij besteld kan worden.

Wordt geleverd vanuit duitsland, ik vond het volgen van de bestelling een beetje ingewikkeld, maar mijn vriend is daar handiger mee en hij kon het wel volgen.

Snel goed verpakt geleverd

gewoon goed

Samira

Super optijd geleverd ik heb een kindertafel gekocht echt super kwaliteit ben echt te vrede

mamavan2

Prima levering van een goed product

snelle levering

bedtenten los verkopen

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zie boven

Bevestigingsmail sturen direct na ontvangst betaling, zodat zichtbaar is dat bestelling en geld in goede orde ontvangen is

Snelle levering, goed product.

snelle levering. prima qualiteit.

orderbevestiging zou beter kunnen. tot de track n trace wist ik niet zeker of de bestelling werd behandeld.

Wouter

Prima!

Snel geld teruggekregen na verkeerde bestelling te hebben geplaatst